Kundtjänstmedarbetare till Securitas

Kundtjänstmedarbetare till Securitas

Du brinner för att ge förstklassig service till kunder och administration är du en fena på! Att arbeta metodiskt och strukturerat kommer som en självklarhet, för visst är det helt enkelt det mest effektiva sätt? Securitas är företaget som är ledande inom säkerhet och varje dag, över hela världen, får Securitas vardagshjältar andra människor att känna sig trygga - och nu kan du bli en av dem!

Information om uppdraget

Som kundtjänstmedarbetare kommer du arbeta med att ge högklassig service till Securitas företags- och privatkunder, men även till företagets interna kontaktytor. Förutom att vara ansiktet utåt kommer du vara en viktig länk mellan Securitas säljare och drift. Du kommer ingå i ett engagerat team och få över 20 nya kollegor, placerade i fyra olika städer. Du arbetar i ett öppet kontorslandskap och dina främsta arbetsbetsverktyg är telefon och mail och du kommer även arbeta med vissa administrativa arbetsuppgifter så som avtalshantering och fakturafrågor.

Sammanfattat kommer arbetsuppgifterna bestå av:
  • Kundrådgivning via telefon och mail rörande exempelvis avtalsfrågor, priser och fakturafrågor
  • Registrera nya kundavtal samt göra ändringar i befintliga avtal
  • Arbeta med övriga kundtjänstadministrativa arbetsuppgifter
  • Arbeta med övriga kundtjänstadministrativa arbetsuppgifter
Du erbjuds en gedigen introduktion i cirka fyra veckor för att sätta dig in i både arbetsuppgifterna och Securitas som organisation.

Du erbjuds

Ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos vår kund. Uppdraget kommer att vara på heltid och sträcka sig initialt till på sex månader. Förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet kan det finnas möjlighet till förlängning på uppdraget.

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

Vi söker dig som
  • Har en avslutad gymnasieutbildning
  • Behärskar svenska obehindrat i både tal och skrift samt har mycket goda kunskaper i engelska
  • Har goda datorkunskaper då du koordinerar information i flertalet olika interna system
  • Har arbetat med service och kundkontakt tidigare, gärna som kundtjänstmedarbetare eller som kundtjänstadministratör
För att vara aktuell för tjänsten krävs det att du blir godkänd av Länsstyrelsen för anställning i auktoriserat bevakningsföretag, varvid du måste vara ostraffad.

Som person är/har du
  • Noggrann
  • Strukturerad
  • God samarbetsförmåga
  • Personlig mognad
Övrig information
  • Start: Omgående
  • Omfattning: Heltid, Konsultanställning med initialt 6 månaders kontrakt
  • Placering: Malmö, Jägersro
  • Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Mer info
Område Malmö stad
Yrkesroll Försäljning, Kundservice
Typ av anställning Heltid
Hemsida http://www.academicwork.se/
Sista ansökningsdag Löpande (59 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Vi är ett bemannings- och rekryteringsföretag för studenter och akademiker i början av karriären, young professionals. Vi startade som tre studenter som levde vår egen affärsidé. Men snart ledde kraften affärsidén bort från pannrummet mot stadig expansion. Nu är vi en internationell verksamhet där young professionals påbörjar sina karriärer, varje dag. Sedan starten har vi hjälpt över hundratusen till jobb och vi hoppas på att hjälpa många, många fler. Just nu har vi över 1000 lediga jobb över hela Sverige, extrajobb för dig som fortfarande studerar och heltidsjobb för dig som är i början eller i mitten av din karriär. Gemensamt för de företag vi jobbar med är att de, precis som vi, tror på young professionals. Vill du veta mer om oss? Läs mer på www.academicwork.se