Drivs du av problemlösning och har ett stort tekniskt intresse? Tycker du dessutom om att leverera service i världsklass? Nu finns en spännande möjlighet för dig att bli en del av världsledande Axis Communications. Här erbjuds du en arbetsplats med god företagskultur, prestigelösa och inkluderande kollegor där du uppmuntras att använda din kreativa och innovativa sida varje dag. Sök tjänsten redan idag eftersom urval sker löpande.
Arbetsuppgifter- Support i helpdesk
- Övervakning gällande konferensrumsutrustning och åtgärda problem vid larm
- Konferenssupport vid event och interna bokningar
- Inköp, uppmärkning samt dokumentation av AV-material
- Underhåll och samordning av installationer för både konferens och - Outlookrum
- Videokonferenshantering
Arbetsuppgifter
Kvalifikationer- Eftergymnasial utbildning gärna med inriktning IT, Nätverk eller Support
- Har en bred teknisk förståelse för både hådvara, mjukvara och nätverk
- Är flytande i svenska samt goda kunskaper i engelska
Meriterande
- Erfarenhet av arbete i liknande roll
- Erfarenhet av Cisco WebEx eller Jabra
- Erfarenhet av Logitech videokonferens lösningar
Som person är du:- Problemlösande
- Initiativtagande
- Service-minded
- En prestigelös lagspelare
Övrig information- Start: Omgående
- Omfattning: Heltid
- Placering: Lund, Ideon
- Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Axis Communications önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Jobbkrav