Service Manager till SEB i Lund

Service Manager till SEB i Lund

SEB är en ledande nordeuropeisk finansiell koncern med internationellt perspektiv. Vi tillhandahåller finansiella tjänster för företag, institutioner och privatkunder. Vi vill bidra till hållbar tillväxt och göra skillnad för våra kunder, aktieägare, medarbetare och samhället i stort. Genom vår expertis och höga servicenivå skapar vi möjligheter för våra kunder att fatta välgrundade beslut så att de kan förverkliga sina affärsambitioner och mål. Nu och för framtiden. Vill du vara en del av SEB? Ser du förändring som en möjlighet? Brinner du för kundservice? Vill du vara med i den digitala omställningen vi gör? Då är rollen Service Manager något för dig. Vad du kommer att göra
Du kommer att ingå i team SEB Lund som tillsammans ska fortsätta att växa och ta marknadsandelar i Lund med omnejd.
Vi söker dig som är en utpräglad lagspelare, har ett starkt engagemang för att hitta och identifiera affärer och samtidigt leverera på SEBs vision att ge service i världsklass. Du kommer bli en del av ett drivet och prestigelöst team med engagerade och framgångsrika medarbetare. Tillsammans med dina kollegor ansvarar du för att guida, utbilda och hjälpa våra kunder digitalt, vara en stöttande röst när det behövs i telefonen, ha bokade möten över Teams och fysiska möten när det behövs. Du ser förändring som en spännande möjlighet och du tycker om att vara proaktiv och ta ägarskap över din kalender och möten.

Vem vi letar efter
Du tycker att kundkontakten är det roligaste som finns och du brinner för service och att göra affärer. Du är angelägen om att nå resultat och hålla hög kvalitet i ditt arbete. Du tar ansvar för att planera och organisera ditt arbete och kan prioritera när det behövs.
Vi tror att du har en akademisk utbildning och/eller några års erfarenhet från service- och försäljningsyrken.
Du måste trivas med att arbeta i ständig förändring eftersom banken utvecklas och förändras i takt med digitaliseringen. Frågorna som du som Service Manager möter, är väldigt varierande och det är viktigt att du motiveras av ett ständigt lärande och vågar testa nya lösningar.
Rollen kräver att du har eller är på väg att ta Swedsec-licens. Vi erbjuder utbildning för dig som inte har licens om du är den vi söker. Omgående tillträde.

Läs mer om hur det är att arbeta på SEB www.sebgroup.com/career
På SEB är vi övertygade om att inkludering och mångfald är avgörande för att kunna bygga starka och bra team och för att vårt företag ska vara hållbart för framtiden. Vi strävar efter att ha en inkluderande och värderingsdriven kultur där vi alla känner oss uppskattade, respekterade och involverade oavsett bakgrund, erfarenhet, tro, kön, ålder eller varifrån vi kommer. Välkommen med din ansökan
Vi gör urvalet löpande. Skicka gärna in din ansökan idag, men senast den 3 oktober 2021. Om du har frågor om rollen, vänligenkan kontakta Pernilla Franck, Privatmarknadschef, på telefon 072-301 86 51 eller via mail pernilla.franck@seb.se
Since our start 160 years ago, SEB has been guided by a strong belief that entrepreneurial thinkers combined with innovative companies are needed to create a better world. We are here to enable them to achieve their ambitions and succeed in both good and difficult times. We are the business engine of the bank, providing the financial expertise our organizational and private customers rely on. We do so with focus on our customers' needs, commitment to quality and trust, and an entrepreneurial mindset to continually improve our services. Read more: https://sebgroup.com/
Mer info
Område Lund
Yrkesroll Övrigt
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag Löpande (60 dagar kvar)