Arbetsledare inom Bygg och anläggning

Arbetsledare inom Bygg och anläggning

Arbetsbeskrivning

Du kommer att få arbeta med ansvar för personal, arbetsmiljö och budget. Tjänsten innefattar bland annat personalplanering och täta kontakter med kunder, kvalitetssäkring samt inköp och avrop av material. Du kommer att arbeta operativt och vara delaktig i det strategiska för att uppnå de gemensamma uppsatta målen. Du leder och fördelar arbetet, är behjälplig i produktion vid behov, planerar och genomför kundmöten, lönesamtal och medarbetar/utvecklingssamtalen med de anställda. Det är ditt ansvar att de anställda ska känna sig motiverade, engagerade och nöjda med arbetsmiljön.

Arbetet utförs inom ett och samma geografiskt område under hela tjänsten.
Arbetstiderna är 07:00 - 16:00.
40 tim/arbetsvecka samt eventuell beredskap.

Din profil

Vi söker en driven och engagerad person som kan arbeta lika bra självständigt som i grupp. Kan enkelt anskaffa sig ett helhetsperspektiv samt är van av att planera, organisera och leda. Att kommunicera tydligt, vara lyhörd och kunna motivera de anställda är en del av dina egenskaper som ledare.

Känner du igen dig i texten ovan och har något av följande alternativ ser vi gärna att du söker tjänsten redan idag.

1. Relevant högskoleutbildning samt behärskar svenska språket i tal och skrift och innehar ett B-körkort.

2. Utbildning inom bygg och anläggning på gymnasienivå med minst 2 år erfarenhet av bygg och anläggningsarbete samt behärskar svenska språket i tal och skrift och innehar ett B-körkort.

3. Minst 5 års arbete inom bygg och anläggning med minst 2 år erfarenhet av ledarskap samt behärskar svenska språket i tal och skrift och innehar ett B-körkort.
Mer info
Område Lund
Yrkesroll Bygg & Hantverk
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 30 sept (4 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Kundverksamheten har många uppgifter för att skapa och sköta en bra utemiljö för alla. Här arbetar man med bland annat anläggning inom VA och skötsel av områden med parker och gator. Förutom den dagliga verksamheten är man även med och håller beredskap för vattenläckor, stopp i avlopp och vinterväghållning.

Detta är ett rekryteringsuppdrag på uppdrag av vår kund och anställningen påbörjas med en provanställning med möjlighet till en tillsvidareanställning om både du som anställd och kunden är nöjda.

Montico är en helhetsleverantör inom HR och erbjuder tjänster inom bemanning, rekrytering, utbildning, verksamhetsutveckling, stöd och matchning samt omställning. Med cirka 1000 anställda finns vi idag på ett stort antal orter i södra och mellersta Sverige och vårt huvudkontor finns i Tranås.

Din ansökan lämnar du via länken nedan. Vi tar ej emot ansökningar via mail.

Sista ansökningsdatum är den 30-september-2018.