Technical sales to Bioprocess Control

Technical sales to Bioprocess Control

We´re now looking for an ambitious engineer who wants to work in a growing company. We´ll process applications continuously, apply today!

Dina arbetsuppgifter

The people working at Bioprocess Control have multiple roles in the daily operation. When working with technical sales you will operate as a business developer and handle both pre-sale, sales administration and sales. You will be a part of the company's sales group.

Your duties and responsibilities will be:
  • Generate prospects and sales-leads
  • Plan and coordinate sales oriented marketing actions
  • Presentations and product-demonstrations
  • Collect feedback from clients
  • Respond to technical questions
  • Administrative support
  • Verify orders
  • Visiting clients
Din profil

For this position we´re looking for someone who is eager to work with technical sales. To succeed in this role, you have to be self-motivated and organized. You´re responsible and ambitious. To be able to build a good relationship with your clients and for in-house task coordination in general, excellent communication skills is a must.

Requirements:
  • University engineering (BSc or MSc)
  • Experience of sales
  • Drivers licence
  • Fluent in English - written and spoken
Additional qualification requirements:
  • Experience of selling laboratory instrument products
  • Other language skills
Villkor
  • Fulltime
  • Lund
- Start in September/October
Mer info
Område Lund
Yrkesroll Försäljning
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 30 sept (7 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bioprocess Control is a technology- and a market leader in the area of advanced instrumentation and control technologies for research and commercial applications in the biotechnology fields including biogas, wastewater, animal feed and human nutrition. This is a small company where everyone is working hard to succeed. You will be a part of a very competent, ambitious and helpfull team.

Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden AB för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.