Office coordinator / Kontorsansvarig / Administratör

Office coordinator / Kontorsansvarig / Administratör

Knightec är ett växande teknikkonsultföretag som ständigt utvecklar och söker nya möjligheter. Vi söker nu en serviceinriktad, driven och gladlynt Office Coordinator med placering i Lund.

Om företagetFöretaget är ett konsultföretag inom teknik och ledarskap specialiserat på utveckling av produkter, anläggningar och produktion. De är verksamma inom branscher som energi, fordon och industri. Företaget finns på nio orter i Sverige och de är idag drygt 500 medarbetare. Deras affärsidé är att öka kundernas och medarbetarnas konkurrenskraft inom företagets verksamhetsområden och kulturen präglas av god sammanhållning, ett långsiktigt fokus och en vilja att ständigt utvecklas. Nu söker de en ny medarbetare till sitt kontor i Lund där du blir en del av ett team på 120 medarbetare med god gemenskap. Denna tjänst är ett konsultuppdrag på 9 månader och däreftefter finns det möjlighet till eventuell fast anställning.

ArbetsuppgifterI arbetsuppgifterna ingår ansvar för kontorets struktur och ordning, såväl i det dagliga som vid eventuella ombyggnationer som kan bli aktuella för att möta verksamhetens behov. Du tar också ansvar för leverantörer och lokala inköp såsom kontorsmaterial, fika, give aways etc. Du kommer vara kontaktperson gentemot hyresvärd och myndigheter samt sköta telefonväxel tillsammans med ett team på 5 personer (schema). I Arbetsuppgifterna ingår också följande:
  • Post- och pakethantering
  • Ansvar för viss del av medarbetarintroduktion
  • Förbereda inför medarbetarmöten på kontoret samt kunna hålla kortare informationsmöten
  • Ingå i arrangörsteam för kundevents, seminarier och arbetsmarknadsaktiviteter
  • Ingå i arrangörsteam för Social South som anordnar medarbetaraktiviteter och AWs
  • Vara en kulturbärare som aktivt lever och förmedlar företagets vision, mission, affärsidé och värderingar.
  • Vara ekonomiavdelningen behjälplig (ca 20%) med vissa enklare ekonomiuppgifter såsom tidrapportsadministration och fakturaavstämning
Formella krav
  • Gymnasieutbilding
  • Minst 2 års arbetslivserfarenhet
  • Ekonomiintresse
  • Svenska/ Engelska
  • Erfarenhet från liknande roller (meriterande)
Utöver nämnda krav ovan så lägger vi stort fokus vid de personliga egenskaperna. Vi tror att du är en driven, organiserad, social och prestigelös person. För att trivas i rollen så gillar du att ha varierande arbetsuppgifter och du ser en stolthet i att sköta kontoret och vara en bidragande faktor till att skapa en hög trivsel.

Övrig information
Start: Mitten på augusti
Plats: Lund
Lön: Enligt ÖK

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Ekonomiadministratör, kontorsansvarig, kontorsansvar, administratör, administration, office management, office manager, ekonomiassistent, ekonomi, projekt, konsult, heltid, konsult, Lund
Mer info
Område Lund
Yrkesroll Administration, Koordinator, HR & Personal
Typ av anställning Heltid, Projekt- / Visstidsanställd
Sista ansökningsdag löpande (38 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.