Områdesansvarig till HomeMaid i Lund

Områdesansvarig till HomeMaid i Lund

Vill du bli en del av ett företag i tillväxtfas? Har du tidigare erfarenhet av planering och administration? HomeMaid AB är ett företag med högt i tak, engagemang och familjär känsla. Missa inte att söka jobbet som områdesansvarig i Lund, där ingen dag är den andra lik!

Om HomeMaid
Företaget har sedan 1997 hjälpt tusentals familjer med veckostädning, hushållsnära tjänster och annan städhjälp, så att de får tid till det som är viktigt på riktigt. Rent magiskt, faktiskt! Företaget finns idag representerat på 18 orter och erbjuder hemservicetjänster till privatpersoner, företag och kommuner. Nu finns det en möjlighet att bli en del av teamet i Lund då nuvarande områdesansvarig går vidare inom organisationen.

Om tjänsten
Rollen innebär att du, tillsammans med dina kollegor som består av serviceassistenter, teamledare, områdesansvariga, distriktchef och en regionchef ser till att allt flyter på som det ska. Rollen är bred och företagets framgångar bygger på ett säljande arbetssätt där kunden kommer tillbaka och att teamet når sina sälj- och aktivitetsmål.

Dina arbetsuppgifter innebär bland annat att planera schema för ca 50 serviceassistenter. Det gäller att planera både kort- och långsiktigt samt täcka nya behov som uppkommer med kort varsel. Du hanterar såväl personal som kunder, alltid på ett lättillgängligt och serviceinriktat sätt. Mycket av rollen innebär också rekrytering av nya medarbetare. Du kommer dessutom att ansvara för upplärning och implementering av rutiner internt på kontoret samt med introduktion av nya medarbetare.

Du har din främsta arbetsplats på kontoret i Lund, men kommer även arbeta från Malmö med teamet där. Du bör vara hyffsat morgonpigg då dagen drar igång strax innan 07:00, måndag-fredag.

Om dig
Vi söker dig med tidigare erfarenhet av att arbeta administrativt och serviceinriktat. Eftergymnasial utbildning inom relevant område, ex HR, ekonomi, administration, är starkt meriterande. Du har tidigare arbetserfarenhet av att på något sätt leda personal samt vana att hantera kunder. God datorvana, körkort B samt flytande svenska och engelska i tal och skrift är krav för tjänsten.

För att nå framgång i denna tjänst är det viktigt att du är nyfiken, flexibel och är bra på att ha många parallella arbetsuppgifter igång samtidigt. Du är vass på att prioritera och får energi snarare än blir stressad av ett stundtals högt arbetstempo. Som person är du någon som inte tvekar att kavla upp ärmarna och hjälpa till där det behövs, trots att det ibland innebär att din planering kastas om.

En god förmåga att leda sig själv samt ett lösningsorienterat sätt är viktigt för att trivas. Har du glimten i ögat och en god social kompetens kommer du att lyckas i rollen!

Om anställningen
HomeMaid har i denna rekrytering valt att samarbeta med Adecco. Frågor och ansökningar besvaras och behandlas av Adecco.
Tjänsten är en tillsvidareanställning med start omgående eller enligt överenskommelse. Du kommer att bli anställd direkt hos HomeMaid. Kontoret ligger i centrala Lund. Urvalet sker löpande så skicka in din ansökan snarast möjligt. Vi kommer lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Kontakta gärna rekryterare Hanna Bonli om du har frågor, på 0736 84 77 73 eller hanna.bonli@adecco.se.

Varmt välkommen med din ansökan!
Mer info
Kontaktperson Hanna Bonli
Telefon 0736 84 77 73
Område Lund
Yrkesroll HR & Personal
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Rekrytering hanteras av Adecco
Hemsida http://www.adecco.se/
Sista ansökningsdag 30 okt 2020 (4 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Varje dag gör vi skillnad. För företag, organisationer och individer. Vi ser dagligen våra konsulter och kandidater komma ut i jobb hos våra kunder. Det är anledningen till varför vi går till jobbet varje dag. Som en av världens största HR-leverantörer har vi individens utveckling och kundens behov i fokus, för vi vet hur viktigt det är för ett företags konkurrenskraft att ha rätt person med rätt kompetens på rätt plats.