Supportmedarbetare

Supportmedarbetare

Trivs du i en roll med mycket kundkontakt? Har du en god känsla för service och gillar att jobba med problemlösning? Här erbjuds du en möjlighet att lära dig mer om IT-branschen och utveckla dina tekniska kunskaper.

Om tjänsten

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i minst sex månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns väldigt goda möjligheter till förlängning av uppdraget. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Läs mer om vad det innebär att vara konsult på Bravuras hemsida.

Om företaget

Företaget bygger och driftsätter fibernätet där de säkerställer internetinfrastruktur med höga hastigheter. Aktören vänder sig såväl till företag som privatpersoner med både produkter och tjänster. Målsättningen är att skapa en framtids- och driftsäker internetinfrastruktur med ledande teknik i alla delar.

Arbetsuppgifter

I rollen som supporttekniker blir du en del av företagets supportteam. Tillsammans hanterar ni inkommande kundärenden via telefon och mejl där du är ansiktet utåt för företaget. Du har hand om hela handläggningsprocessen som består av beställningar, fakturering, felanmälningar och felsökning. Du växer in i rollen och har som målsättning att självständigt handlägga olika ärenden, vid behov eskalerar du till övriga funktioner inom företaget.

* Svarar på inkommande samtal och mejl från kunder
* Samarbetar med kollegor för att hitta bra lösningar till kunderna

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper

* Avslutad gymnasial utbildning
* Erfarenhet av 1st eller 2nd line support eller motsvarande
* Svenska obehindrat i tal och skrift
* Intresse för teknik är meriterande

Vi lägger stor vikt vid personlighet, det är viktigt att du tycker om att jobba serviceinriktat och leverera god support till kunder. Eftersom kundens ärenden är IT- och teknikrelaterade är det även viktigt att du har ett tekniskt intresse. För att lyckas och trivas i rollen tar du stort ansvar för dina arbetsuppgifter och planerar ditt arbete på ett strukturerat sätt. Att vara uppmärksam och lyhörd på kunden och kollegor är viktigt i denna roll, du skapar förtroende och samarbete väl med andra.

Övrig information

Det här är en annons där företagets namn inte framgår. Ibland väljer vi eller företaget själva att inte gå ut med namnet. Självklart kommer vi att berätta vilket företag det är. Senast om vi ses på intervju.

Start: Omgående eller enligt överenskommelse
Plats: Luleå
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Mer info
Område Luleå
Yrkesroll Data & IT
Typ av anställning Heltid
Hemsida http://www.bravura.se
Sista ansökningsdag 12 mars 2023 (43 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.