Strävar du efter utveckling inom kundbemötande, försäljning och tekniska lösningar? Vill du få möjlighet att bygga upp ett konkurrenskraftigt cv och starta din karriär i väletablerade organisationer som erbjuder goda utvecklingsmöjligheter? Kontakt med Bravura kan hjälpa dig in på arbetsmarknaden!
Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på heltid som vanligtvis varar under 6-12 månader. Du får initialt en anställning hos Bravura, där det är uttalat att företaget har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och företaget en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv.
Om företagetJust nu har vi stor efterfrågan på kundtjänstmedarbetare och vi vill proaktivt kunna presentera kandidater till våra kunder med kort varsel. Efter intervju tillsammans med Bravura kommer vi snabbt kunna matcha dig mot ett passande uppdrag.
ArbetsuppgifterSom kundtjänstmedarbetare ansvarar du för den första kundkontakten via inkommande samtal och hjälper kunder med frågor av både praktisk och teknisk karaktär. Under samtalen utför du en behovsanalys och informerar din kund om företagets tjänsteutbud för att leverera den bästa möjliga lösning. Du arbetar med service och merförsäljning med syfte att förse kunden med rätt information för att säkerhetsställa hög kundnöjdhet. Du erbjuds alltid en gedigen introduktion och utbildning samt fortsatt kontinuerlig dialog med din närmsta chef på både företaget och Bravura för att säkerställa din trivsel och utveckling!
Du erbjuds en modern och flexibel arbetsplats där du arbetar nära dina kollegor för att tillsammans hitta goda lösningar. När du blivit självgående i din roll finns även möjligheter att arbeta hemifrån.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
* Inkommande samtal från kunder
* Presentera lösningar på kunders frågor och problem
* Samarbeta med kollegor och utvecklas tillsammans
* Gymnasieutbildning
* Goda kunskaper i tal och skrift på svenska och engelska
* Erfarenhet inom kundservice är meriterande
* Tekniska kunskaper är meriterande
I rollen som kundtjänstmedarbetare är din känsla för service viktig tillsammans med vilja och förmåga att leverera lösningar efter kunders behov. Du har en god kommunikativ förmåga och är lyhörd samt empatisk i ditt bemötande med kunderna. Rollen kräver att du tar eget ansvar för att driva ditt arbete framåt. Arbetet innebär ett varierat arbetstempo mot uppsatta mål där du har ambition att utvecklas.
Det här är en annons där företagets namn inte framgår. Ibland väljer vi eller företaget själva att inte gå ut med namnet. Självklart kommer vi att berätta vilket företag det är. Senast om vi ses på intervju.
Start: April
Plats: Luleå
Lön: Enligt överenskommelse
Övrigt: I denna process begär vi ut utdrag ur belastningsregister och genomför en kreditupplysning innan anställning.
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Område | Luleå |
Yrkesroll | Service & Kundtjänst, Kundtjänst |
Typ av anställning | Heltid |
Hemsida | http://www.bravura.se |
Sista ansökningsdag | 14 maj 2023 (49 dagar kvar) |