BIM-360 konsult till säkerhetsföretag i Luleå sökes!

BIM-360 konsult till säkerhetsföretag i Luleå sökes!

Är du tekniskt intresserad och vill jobba med ett spännande uppdrag hos en av dom största säkerhetsföretagen?
Då kan detta vara ett passande uppdrag för dig!

Dina arbetsuppgifter

Som BIM 360 konsult kommer du att arbeta i en grupp med andra BIM 360 konsulter med dokumentation och uppdatering av systemet.
Du kommer att dokumentera olika installationer och driftsättningar och uppdatera detta i checklistor och system så att allt är korrekt.

Du arbetar tillsammans i en grupp med ca 10st andra BIM-konsulter och har tätt samarbete med företagets tekniker.
Då bolaget är internationellt sker i stort sett all kommunikation och dokumentation på Engelska.

Din profil

För att lyckas och trivas i tjänsten ser vi att du har
  • Teknisk högskoleutbildning alt KY utbildningen med teknisk inriktning
  • Talar och skriver flytande engelska och svenska
  • Har ett gediget tekniskt intresse
  • Är ostraffad i belastningsregistret
Som person är du
  • Noggrann
  • Kommunaktiv
  • Har förmåga att arbeta proaktivt
Villkor

Ort: Luleå
Start: augusti eller enligt ök.
Omfattning: heltid kontorstider

När man går vidare till slutskede i processen kommer en säkerhetsprövning att göras på konsulten som skall starta uppdraget.

Urval och intervjuer sker löpande!
Mer info
Område Luleå
Yrkesroll Teknik & Ingenjör, Servicetekniker
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 30 aug 2020 (48 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Vår kund är den största elektroniska säkerhetsleverantören i Europa som erbjuder innovativa helhetslösningar inom säkerhet och brandskydd.
Bolaget finns i 12 europeiska länder med över 10 000 medarbetare och 200 000 kunder och erbjudandet hela säkerhetskedjan från riskanalys och design, via installation och driftsättning till underhåll och daglig hantering av säkerhet.

Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera unga talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.