
Vi har mycket att göra och söker därför en ekonom / administratör som kan hjälpa oss att växa. Vi behöver i första hand någon som kan hjälpa oss med bokföring och ta hand om leverantörsfakturor. Vi behöver också hjälp med fakturering och löneutbetalningar. Du måste därför ha grundläggande kunskap om redovisning. Vi arbetar i affärssystmet Fortnox, så det är bra om du känner till det. I stort sett allt vi gör är projektstyrt. Allt från små snabba projekt till stora årslånga projekt. Det är därför viktigt med stor noggranhet i att bokföra kostnader och intäkter på rätt projekt och kostnadsställe. Till detta används också Fortnox. Vi behöver också hjälp med att pricka av inkommande material och komponenter som beställs till projekt, så att vi vet att allt finns på plats vid rätt tidpunkt. Som person måste du vara noggran och omsorgsfull och ha lätt för att samarbeta. Vi är en trevlig och flexibel organisation med högt i tak som alltid försöker ha roligt på jobbet! Vi behöver hjälp snarast. Tveka inte att ansöka. Vi kommer göra intervjuer löpande. Kontakta oss om det här är något för dig!
Mer info
Kontaktperson
Johan Arvidsson
Telefon
Email
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Sista ansökningsdag
08 juli 2023 (34 dagar kvar)
Om arbetsgivaren
Sysmec är ett företag med 11 anställda som i första hand bygger maskiner för industriautomation. Vi gör nyckelfärdiga lösningar till våra kunder, där vi själva har all kompetens i huset för att färdigställa våra projekt. Våra kunder finns inom alla möjliga brancher, såsom logistik, tillverkningsindustri, träindustri, montering och labb. Merparten av våra kunder finns i Ljungbys närområde och i Tingsryds närområde, men vi arbetar där projekten tar oss.