Hoppa till innehåll

Säljare
Östergötland

Anticimex är det moderna serviceföretaget som tack vare förebyggande åtgärder, ny teknik och hållbara lösningar skapar hälsosamma miljöer för både företag och privatpersoner runt om i världen. Anticimex ska vara bäst på det vi gör, fortsätta driva utvecklingen i branschen samt ge våra kunder professionell och personlig service.

Om tjänsten
Anticimex varumärke har en stark marknadsposition, hög varumärkeskännedom och finns idag i 21 länder. I rollen som säljare får du möjlighet att självständigt driva försäljningsprocessen gentemot våra företagskunder och konton. Vårt team är hungrigt och har ett driv att utveckla, utmana och tänka nytt på en innovativ och spännande marknad.

I rollen som säljare i regionen arbetar du bland annat med:

  • Bygga och utveckla Anticimex kundrelationer
  • Driva säljprocessen och bearbeta marknaden på ett innovativt sätt
  • Ha kundansvar för våra stora kunder och konton

Distriktet innefattar hela Östergötlands län. Du kommer att ingå i vår säljorganisation och utgår hemifrån och/eller från vårt kontor i Linköping.

Vad har Oscar Karlsson, företagssäljare att säga om hur det är att jobba på Anticimex?

"Det som lockade mig att söka tjänsten på Anticimex var att få arbeta heltid med försäljning, jag såg även en stor möjlighet till personlig utveckling.

En arbetsvecka innehåller stor variation med en blandning av fysiska kundmöten och administrativt arbete. Jag har ett tätt samarbete tillsammans med både tekniker och kundtjänst för att vi ska nå hela vägen som ett lag.

Det mest stimulerande med att jobba på Anticimex är att jag personligen och vi som bolag arbetar mot utpekade mål för att nå framgång. Det är kul att arbeta på ett bolag som står sig starkt på marknaden och driver utvecklingen framåt. Att vi är breda och erbjuder flera olika typer av tjänster både mot företag och privatpersoner ser jag som en stor fördel."

Vad du får
Vi erbjuder en stimulerande arbetsmiljö, goda möjligheter till personlig utveckling och fortlöpande intern utbildning tillsammans med ett engagerat ledarskap.

  • Professionell säljledning genom introduktion, uppföljning, coachning samt träning och sambesök
  • Frihet att ta ansvar och möjlighet att påverka
  • Tjänstepension, friskvårdsbidrag och ett förmånspaket från Benify
  • Tjänstebil

Vi söker dig som

  • Besitter kommunikativ förmåga att bygga relationer och skapa förtroende
  • Uppskattar en nätverkande miljö tack vare mod, trygghet och flexibilitet
  • Har såväl självledarskap och driv som samarbetsförmåga och kvalitetsfokus
  • Erfarenhet av B2B-försäljning och mån om att utveckla dig själv och din försäljning
  • Har B-körkort

Kontakt och ansökan
I denna rekrytering samarbetar vi med Säljpoolens rekryteringskonsult Jenny Fröjd. Du når Jenny på 013-991 53 80.

Skicka in din ansökan via ansökningsknappen. Vi arbetar med löpande urval under denna rekrytering, vi vill därför gärna ha in din ansökan snarast möjligt. 

Välkommen med din ansökan!

Mer info
Område
Typ av anställning
Sista ansökningsdag
09 maj 2023 (38 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Säljpoolen är ett av landets ledande rekryteringsbolag och vi har specialiserat oss på att rekrytera personal inom följande befattningar: säljare, innesäljare, chefer och marknad. Vi tillsätter ca 450 tjänster per år!

Liknande jobb

Fler från samma arbetsgivare