Administratör på deltid sökes till kund i Linköping
Sista ansökningsdag
11 oktober 2024 (4 dagar kvar)
Publiceringsdatum
11 september 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Vi söker en administratör på 40% för att arbeta två dagar i veckan under perioden 1 oktober till 31 december. Detta är ett konsultuppdrag.
Om tjänsten- Förbereda kallelser, tjänsteskrivelser, minnesanteckningar och protokoll för nämndmöten.
- Hantera sekreteraruppgifter, inklusive bokning av resor och möten, expediering av handlingar samt övrigt administrativt stöd.
- Administrera handlingar i vårt diarium och på revisionens Google Drive.
- Fungera som sekreterare på revisionssammanträden och andra möten.
- Gymnasieutbildning.
- Minst två års yrkeserfarenhet inom relevant administrativt område.
- Erfarenhet av att hantera sekretessbelagd information.
- Noggrannhet, struktur och god kommunikativ förmåga är avgörande, då du kommer hantera känsliga handlingar och diskussioner.
- Tystnadsplikt är ett krav.
Vill du bidra till kundens verksamhet under hösten? Skicka in din ansökan så snart som möjligt!
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Kontaktuppgifter
Vid frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen, kontakta gärna ansvarig rekryterare: Sofia Gillberg via sofia.gillberg@adecco.se.
För frågor om registrering, vänligen kontakta supporten via info@adecco.se.
Välkommen med din ansökan!