Hoppa till innehåll

Bli en del av Sales Support hos Danske Finans!

Är du en person som tycker om att arbeta strukturerat och har ett stort intresse för den finansiella sektorn? Nu söker Danske Finans en person som motiveras av samarbete och som har en förmåga att sprida positiv energi till arbetsgruppen. Tror du att du hade passat in? Ansök redan idag då vi arbetar med löpande urval!



Om tjänsten

Danske Finans är en del av Danske Bank och har idag ett team på ungefär 65 personer. Du erbjuds en fartfylld och välkomnande arbetsplats där goda samarbeten och en positiv energi präglar stämningen mellan kollegorna. För att trivas i rollen ser vi gärna att du är en noggrann person som tycker om att arbeta med tydlighet och struktur. Du har god administrativ erfarenhet och en förmåga att lokalisera dig i olika system. Utöver detta trivs du i en roll med sociala samspel och du har en analytisk förmåga. Miljön och kulturen på Danske Finans kräver att du trivs med att komma med förslag, påverka och driva frågor som du tar ansvar för att ta i mål samt att du motiveras av ett gott samarbete i teamet.
Arbetstiderna är förlagda vardagar mellan 8.30-17 och arbetet är placerat i nya fräscha lokaler i centrala Linköping. Tjänsten är ett konsultuppdrag på 6 månader, med goda chanser till förlängning.

Du erbjuds

  • En härlig arbetsmiljö med trevliga kollegor där din röst blir hörd
  • Varierande arbetsuppgifter med personlig såväl som professionell utveckling
  • Möjlighet att arbeta hemifrån två dagar i veckan


Arbetsuppgifter
  • Administrativ hantering av vagnparker
  • Hantera inkommande fakturor och beställningar
  • Supportera bankkollegor kring vagnparksfrågor
  • Ha löpande kontakt med leverantörer, kunder och företagsansvariga via mail och telefon


Kvalifikationer
  • Har mycket goda kunskaper i såväl svenska som engelska då det krävs för att kunna utföra arbetsuppgifterna
  • Har tidigare erfarenheter av administrativt arbete
  • Har goda kunskaper i officepaketet, främst excel
  • Har en eftergymnasial utbildning mot ekonomi

Det är meriterande om du har tidigare erfarenheter av arbete inom ekonomi.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:

  • Självgående
  • Nätverkande
  • Kvalitetsmedveten
Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Academic Work logotyp
Sök jobbet
Sista ansökningsdag
12 dec. 2023 (13 dagar kvar)
Område
Typ av anställning

Om arbetsgivaren

Vi är ett bemannings- och rekryteringsföretag för studenter och akademiker i början av karriären, young professionals. Vi startade som tre studenter som levde vår egen affärsidé. Men snart ledde kraften affärsidén bort från pannrummet mot stadig expansion. Nu är vi en internationell verksamhet där young professionals påbörjar sina karriärer, varje dag. Sedan starten har vi hjälpt över hundratusen till jobb och vi hoppas på att hjälpa många, många fler. Just nu har vi över 1000 lediga jobb över hela Sverige, extrajobb för dig som fortfarande studerar och heltidsjobb för dig som är i början eller i mitten av din karriär. Gemensamt för de företag vi jobbar med är att de, precis som vi, tror på young professionals. Vill du veta mer om oss? Läs mer på www.academicwork.se
http://www.academicwork.se

Fler jobb från samma arbetsgivare

Liknande Jobb

Linköping
Service & Kundtjänst
Företagslogga