Applikationssupport till Visma Commerce

Applikationssupport till Visma Commerce

Är du serviceminded och tycker om att ha daglig kontakt med kunder med fokus på problemlösning? Vill du jobba tillsammans med skickliga kollegor i ett företag som kännetecknas av tillväxt och engagemang? Då ska du höra av dig till oss på Visma Commerce! Vi söker nu supportmedarbetare till framförallt vårt kontor i Linköping men din placeringsort kan även vara Stockholm.

Om tjänsten
Team Customer Success i Linköping består av ca 15 medarbetare och är den verksamhet inom Visma Commerce som hanterar ärenden som är kopplade till våra system inom upphandlings- och anbudsprocessen samt vår informationstjänst. Som supportmedarbetare har du fullt fokus på professionell service genom att ge användarstöd för våra webbaserade tjänster över telefon, e-mail och chatt.

Vidare kommer du att:
  • Vara behjälplig vid kravställande av utveckling för de produkter vi supporterar.
  • Delaktig i teamets verksamhetsplanering.
  • Utbilda kollegor i produkterna.
Din ansökan
Låter detta intressant? Välkommen med din ansökan! Urvalet sker löpande och kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, 2020-01-10. Läs om vår Privacy Statement här: https://www.visma.com/privacy/. Har du frågor om tjänsten? Vänligen kontakta rekryterande chef Åsa Larsson, 0702-832656.

Välkommen med din ansökan!

Din bakgrund
Vi ser gärna att du har några års erfarenhet från support och har avslutad gymnasieexamen. Du trivs med att lösa problem och har en god förmåga att prioritera. Rollen ställer höga krav på en god kommunikativ förmåga då du förmedlar hjälp till kund på svenska och engelska i såväl tal som skrift. Det är meriterande om du har kunskaper i norska.

Som person är du positiv, teamorienterad och har en passion för service. Som person är det viktigt att du är prestigelös, engagerad och ansvarstagande i ditt arbete. Du är flexibel och trivs med en varierad och händelserik arbetsdag.

We offer: Varför Visma?
På Visma får du möjligheten att arbeta i ett entreprenörsdrivet bolag, med kraften och utvecklingsmöjligheterna i en stark koncern. Hos oss trivs du som sätter resultat och affärsnytta före prestige och vill arbeta i ett lönsamt och växande bolag där din insats gör skillnad. Vi erbjuder dig möjlighet att växa och utvecklas med bolaget, samt en balans i tillvaron där du som medarbetare får utrymme att ta eget ansvar. Vi har ett öppet klimat med högt i tak och en bra blandning i ålder, kön och bakgrund.
Mer info
Område Linköping
Yrkesroll Data & IT, Support
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 10 jan 2020 (28 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Visma Commerce är en ledande leverantör inom Norden och hjälper både köpare och säljare att göra bättre affärer och effektivisera upphandlings-, inköps- och anbudsprocesser. I dagsläget levererar vi tjänster till mer än 1 000 kunder och fler än 350 000 användare över hela Norden med utgångspunkt i Sverige, där vår utveckling, support och ledning finns. Vi har kunder i alla storlekar och branscher och är ett företag med tydligt tillväxtfokus med 104 anställda och kontor i Stockholm, Linköping, Göteborg och Halmstad. För att läsa mer om Visma Commerce, www.visma.se/commerce/ och för att läsa mer om Visma som koncern, www.visma.com.