Kundservicemedarbetare till Tekniska verken

Kundservicemedarbetare till Tekniska verken

Nu söker vi ytterligare förstärkning till Tekniska verkens kundserviceavdelning! Här får du möjlighet att jobba med varierande och utvecklande ärenden tillsammans med ett glatt och engagerat gäng, där alla har fokus på att ge en serviceupplevelse som överträffar förväntningarna.

Om Tekniska verken

Som medarbetare på Tekniska verken är du en viktig del av vår vision - att bygga världens mest resurseffektiva region. För att lyckas måste vi våga tänka innovativt och utveckla nya, smartare lösningar. Totalt är vi cirka 900 anställda som trivs i en lättsam företagskultur med en arbetsvardag som präglas av våra värdeord, drivande, positiva och trovärdiga. Vi tycker det är viktigt att vår arbetsplats speglar samhället och värdesätter därför en jämn könsfördelning och mångfald i rekryteringsprocessen.

Tekniska verkens erbjudande

Tekniska verkens breda verksamhet både utmanar och utvecklar vår kundservice. Här får du jobba med ett glatt och engagerat gäng där alla har fokus på att ge våra kunder en serviceupplevelse som överträffar förväntningarna. Vi lovar spännande utmaningar där alla jobbar för laget och hjälps åt. Våra 230 000 kunder finns i Katrineholm och Linköpingsområdet och våra verksamhetsområden är elnät, belysning, vatten, fjärrvärme, fjärrkyla, avfall, bredband, biogas och elhandel.

I arbetet ingår:
  • rådgivning och information via telefon
  • merförsäljning
  • tillhörande administration
Vem är du?

Vi söker dig som är drivande och service-minded, och som gillar att ge det där lilla extra. Hos oss är det stundtals högt tempo så du är stresstålig och gillar att prestera när det händer mycket. Efter upplärning är du självgående, flexibel och initiativtagande. Vi ser gärna att du har god datorvana eftersom vi jobbar i flera olika IT-system, bland annat för ärendehantering. Du behärskar svenska och engelska. Kan du ytterligare något språk (gärna arabiska, farsi, kurdiska eller somaliska) är det extra plus.

Du behöver inte ha någon speciell utbildning, men gymnasiekompetens eller motsvarande är ett krav. Vi lägger större vikt vid din personliga lämplighet. Vi vill att du alltid har kundfokus i ditt agerande och förstår att du blir Tekniska verkens ansikte utåt i varje kundkontakt.

Krav:
  • Tidigare erfarenhet av kundservice eller liknande
  • Erfarenhet av försäljning
Övrig information:

Du kommer att vara anställd av OnePartnerGroup men arbeta hos Tekniska verken på Brogatan i Linköping.

Tillträde: 1/9

Arbetstid: dagtid, vardagar (heltid)

Uppdraget är initialt på sex månader men om båda parter är nöjda kommer uppdraget att förlängas så du som söker bör se detta som en långsiktig sysselsättning. Frågor besvaras av karin.forsell@onepartnergroup.se från v. 29 och framåt.

Urvalet hanteras löpande. Observera att vi inte kan hantera ansökningar via mail. Vi ser gärna att du kortfattat redogör för din erfarenhet av kundservice och försäljning under "Skriv en kort ansökningstext" när du ansöker, alternativt att det tydligt framgång i ditt cv, då detta är absoluta skallkrav.

Vi uppskattar om du uppger uppsägningstid/när du är tillgänglig för start.

Varmt välkommen med din ansökan!
Mer info
Område Linköping
Yrkesroll Marknadsföring
Typ av anställning Projekt- / Visstidsanställd
Sista ansökningsdag Idag (0 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

OnePartnerGroup är en svenskägd koncern som erbjuder företag hjälp med rekrytering, bemanning, utbildning och smarta produktionslösningar. Vi finns verksamma på ett 50-tal orter i Sverige och har cirka 2500 engagerade medarbetare. Med ett brett kontaktnät och god lokalkännedom kan vi erbjuda ett stort utbud av lediga tjänster, inom flera områden och med olika kompetenskrav. För oss är det viktigt att du ska trivas och känna glädje över att gå till jobbet. Därför kan du lita på att vi gör vårt bästa för att hitta ett jobb som ska passa dig. Oavsett om det gäller en tjänst som anställd hos oss eller rekrytering till någon av våra kunder. www.onepartnergroup.se