Vi söker tre kundservicehandläggare till Tekniska verken i Linköping

Vi söker tre kundservicehandläggare till Tekniska verken i Linköping

Har du jobbat som kundservicehandläggare förut? Älskar du att ge kunden bra service? Vi söker nu tre kundservicehandläggare till Tekniska verken i Linköping. Det är tre heltidstjänster med start omgående och som förväntas pågå ett halvår framöver, med goda möjligheter till förlängning. Vi läser CV:n och intervjuar löpande, så ansök redan idag.

Vårt erbjudande

Företagets breda och spännande verksamhet utmanar och utvecklar deras kundservice hela tiden. Målet är alltid att ge kunder en service i toppklass! Vill just du vara med och bidra?
Verksamhetsområderna är elnät, belysning, vatten, fjärrvärme, fjärrkyla, avfall, bredband, biogas, effektiva energilösningar och elhandel till 230 000 kunder i Katrineholm och Linköpings-området.
Du kommer jobba tillsammans med ett glatt och engagerat gäng som alla har fokus på att ge kunderna en serviceupplevelse som överträffar deras förväntningar. Oavsett om det gäller en fjärrvärmeanslutning, biogasfrågor, nytt elhandelsavtal eller något annat inom företagets områden. Företaget lovar spännande utmaningar och en miljö där alla jobbar för laget och hjälps åt.

I arbetet ingår:
  • Rådgivning och information via telefon, sociala medier, e-post och besök
  • Försäljning i både inkommande och utgående samtal
  • Besvara frågor och ge teknisk rådgivning om bredband
  • Vissa administrativa uppgifter
Vem är du?

Vi söker dig som är serviceminded och som drivs av att nå uppsatta mål. Du har säljerfarenhet sen tidigare och även erfarenhet från kundservicearbete. Det kommer stundtals vara högt tempo, så du är stresstålig och gillar att prestera när det händer mycket. Efter upplärning är du självgående, flexibel och initiativtagande.
Du behärskar svenska och engelska. Kan du ytterligare något språk (gärna arabiska, farsi, kurdiska eller somaliska) är det meriterande.

Stor vikt kommer läggas vid din personliga lämplighet, att du är genuint intresserad av att bidra så att vi utvecklas till regionens bästa kundservice. Vi vill att du alltid har kundfokus i ditt agerande och förstår att du är företagets ansikte utåt i varje kundkontakt.

Förmåner

Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Som anställd hos oss har du tillgång till förmånsportalen Benefits där du kan ta del av olika erbjudanden inom bland annat hälsa, försäkringar och hushållsnära tjänster. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, tjänstepension, försäkringar samt företagshälsovård.
Mer info
Område Linköping
Yrkesroll Administration, Service & Kundtjänst, Kundtjänst
Typ av anställning Heltid
Rekrytering hanteras av Poolia
Sista ansökningsdag 30 sept (7 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Poolia har ett fokus: att tillsätta kvalificerad kompetens på tjänstemannaområdet. Avgränsningen är vår styrka och det som gör oss till branschens kanske mest erfarna rekryteringskonsulter. Vi har en gedigen erfarenhet inom en rad specialistområden. Vi förstår företagen och deras affärsvillkor. Och vi har en urvalsfilosofi som identifierar varje individs unika förmågor. Tillsammans med en kvalitetssäkrad process, modern kandidatwebb och ledande digitala verktyg är detta grunden i vårt erbjudande - Rätt individ. På rätt plats. Alltid.