Account Manager inom framtidens mötesteknik!

Account Manager inom framtidens mötesteknik!

Hej,

Jag heter Erik Ringkvist och arbetar som Site Manager på Office Management i Linköping. Office Management är ett företag som präglats av sin stora framgångNu är viljan att hjälpa kunden i fokus och vi vill guida våra kunder in i framtidens arbetsplats. Ta chansen att få vara en del av denna framgångsresa. Den lockar inte bara duktiga medarbetare, utan också ambitiösa kunder. Den rent affärsmässiga framgången bevisas som allra tydligast genom vår snabba tillväxt. 2020 blev vi även certifierade som en GPTW-arbetsplats så vi förväntar oss att du kommer in och bidrar till vår goda arbetsmiljö.

I takt med att vi växer söker vi nu ytterligare en säljare inom B2B-försäljning till vårt team i Linköping.

Arbetsbeskrivning

Som säljare hos oss har du möjlighet att erbjuda kunder vad vi anser är framtidens arbetsplats. Vi hjälper våra kunder till en helhetslösning inom b.la. mötesteknik. Vårt erbjudande är mycket skarpt och ger dig möjlighet att utveckla kunderna inom området, men på sikt även inom fler av våra affärsområden.

Du kommer redan från början ta dig an befintliga kunder inom koncernen och få arbeta mot att bygga förtroende, skapa långvariga relationer, hög kundnöjdhet då det är en förutsättning för att kunna vidareutveckla kunderna. Naturligtvis även med inslag av nykundsbearbetning. Vi arbetar efter en tydlig säljmodell med konkreta mål och stöd för att lyckas i din roll som säljare. Du ansvarar själv för hela försäljningsprocessen från första kontakt till avtalsskrivning med kund.

I ditt primära uppdrag ingår bland annat att:
  • Verka för en hög kundnöjdhet
  • Vårda och stärka samarbetet med befintliga kunder
  • Kontakta nya kunder
  • Agera produktspecialist och expert inom våra mötestekniks-lösningar gentemot kunder och kollegor
  • Kontinuerlig kompetensutveckling
  • Vara en förebild internt och externt
Vi erbjuder
  • Fast lön + kvartalsprovision
  • Interna och externa utbildningar
  • Tydliga karriärvägar
  • Great Place To Work-certiferad arbetsplats 2020
  • Säljresor, kickoffer och fantastiska kollegor!
  • Rikslunchkort samt förmånsportalen Benify
Om oss

Office Management är ett rådgivande tjänsteföretag inom IT, kommunikation och arbetsplatser. Företaget grundades 1993 och har 400 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för effektivitet, samarbete och kommunikation för 8000 kunder i Norden. Office Management ägs av Nalka Invest AB, omsatte 1.300 MSEK år 2019 och har kontor i Stockholm, Oslo, Helsingfors, Göteborg, Malmö, Helsingborg, Linköping och Luleå. www.officemanagement.se

Erfarenhet och Personliga egenskaper

Vi söker dig som har erfarenhet av B2B-försäljning samt har körkort. Har du erfarenhet av lösningsförsäljning inom IT ser vi det som meriterande.

Det är viktigt att du har ett stort affärsfokus, brinnande intresse för försäljning och är en riktigt duktig relationsbyggare som kunder får förtroende för. Vidare har du en positiv attityd och är nyfiken på varje kunds specifika behov. Du har dessutom viljan att utmana dig själv och driva din egen utveckling framåt.

Start: januari 2021, med hänsyn till eventuell uppsägningstid.

Vi arbetar med löpande urval, så tveka inte att skicka in din ansökan direkt om du är intresserad av rollen.

Har du frågor kan du kontakta mig, Erik Ringkvist, på 010-858 40 81.

Vi ser fram emot din ansökan!
Mer info
Område Linköping
Yrkesroll Försäljning, Account Manager
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 9 jan 2021 (47 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Vi grundades 1993. Sedan dess har vi hjälpt 8000 företag i Norden att frigöra ovärderlig tid genom att effektivisera deras kontorsdrift. Med 450 medarbetare, en omsättning på 1320 MSEK (2019) och kontinuerlig tillväxt sedan 1993, är vi en stark aktör på den nordiska marknaden. Vi ägs av Nalka Invest AB och har verksamhet i Sverige, Norge och Finland.

Vår vision
Vi gör din arbetsdag framgångsrik.