Områdesansvarig till Nordisk Hiss AB

Områdesansvarig till Nordisk Hiss AB

Nordisk Hiss AB söker nu en områdesansvarig till Jönköping.
Ghost Competence ansvarar för rekryteringsprocessen, men du blir direktanställd av Nordisk Hiss AB.
All kontakt gällande tjänsten ska ske via Ghost Competence.

Information om tjänsten
Som Smålands Områdesansvarig på Nordisk Hiss har du en varierad roll och en betydande position inom företaget och har det övergripande ansvaret för regionens försäljning. Du har mycket kundkontakt och arbetar aktivt med egen försäljning av hissar och hissmoderniseringar.
Ditt team består av ca 7 hisstekniker/montörer och två arbetsledare.

Information om kundföretaget
Nordisk Hiss AB etablerades 1993 och arbetar med nyinstallation, moderniseringar samt service och reparation av hissar. Vi är idag ca 60 anställda i Småland, Östergötland och Sörmland. Sedan 2014 ingår Nordisk Hiss AB i Motum-koncernen tillsammans med regionalt marknadsledande och oberoende hissföretag runt om i landet. Nordisk Hiss AB har sitt huvudkontor i Linköping där företagsledning, ekonomi/lön och felanmälan är placerade.

Dina arbetsuppgifter
  • Projektleda uppdrag för kund från start till avslut
  • Vara delaktig i fördelning av arbete ihop med arbetsledare
  • Självständigt planera, boka och genomföra kundbesök
  • Kunna presentera lämpliga lösningar för kund, gällande avtal, moderniseringar och nyinstallation
  • Framtagning av lösningar för att hjälpa våra kunder med deras verksamhet
  • Framställning och uppföljning av offerter/avtal
Vi söker dig som
Har erfarenhet från hiss- eller byggbranschen.
Du har ett stort intresse av försäljning och trivs i rollen som säljare ute på fältet.
Du är en driven person med trevlig attityd.
Kanske jobbar du som arbetsledare eller projektledare idag och önskar ett större ansvar inom försäljning.
Tjänsten innefattar mycket kommunikation, det är därför viktigt att du behärskar svenska flytande i tal och skrift.
Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och söker dig som är engagerad, serviceinriktad och trivs med att arbeta självständigt samtidigt som du har god förmåga att samarbeta.
Du bör ha ekonomisk kunskap, har du tidigare arbetat med att hantera offerter och har kunskap om lagen om offentlig upphandling är det meriterande.
Som person ser vi att du är målinriktad, har hög motivationsnivå, bra social kompetens och är serviceinriktad.
Meriterande är någon form av relevant utbildning inom försäljning. Du som har jobbat eller jobbar nu i fastighetsbranschen har stora fördelar med kontaktnät.

Du får stor möjlighet att själv påverka ditt arbete och hur dina dagar ser ut. Du kommer vara en del av ett serviceinriktat team med erfaren personal i ett företag som månar om sina anställda.
Körkort B är ett krav.
Vi eftersträvar jämlikhet, jämställdhet och mångfald på våra arbetsplatser.

Fakta
START: Enligt överenskommelse
OMFATTNING: Heltid
ANSTÄLLNINGSFORM: Tillsvidare med sex månaders provanställning
ORT: Jönköping
SISTA ANSÖKNINGSDAG: 26/11/2019
KONTAKT: Ellen Berg

Sök tjänsten genom att trycka på "sök jobbet". Skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev så har du större möjlighet att bli kontaktad av en av våra rekryterare. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på ellen@ghostcompetence.se
Mer info
Område Linköping
Yrkesroll Organisation & ledning
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Hemsida https://ghostcompetence.se/
Sista ansökningsdag 26 nov 2019 (14 dagar kvar)