Site-Manager med entrepröniell ådra sökes!

Site-Manager med entrepröniell ådra sökes!

Är du en person som vill blanda både personalansvar och försäljning? Drivs du av bygga relationer med medarbetare och kunder?
Sök då denna spännande tjänst redan idag, urval sker löpande!

Dina arbetsuppgifter

Som Site-Manager hos vår kund i Linköping kommer du som person få stort ansvar redan från dag ett. Din roll som Site-Manager kommer innebära tre huvudsakliga uppgifter som rekrytering, försäljning och personalvård. Försäljning innebär att du som Site-Mangager kommer arbeta med B2B försäljning mot nykunder så som befintliga kunder. Säljet kommer bli en samverkan mellan sälj, kund och ingejörer. Rekryteringen kommer bestå av att du själv ska rekrytera konsulter som ska förmedla denna typ av tjänst till kunderna. Personalvården består av att du som Site-Manager ska lyssna på dina medarbetare och agera för att det alltid ska bli ett så smidigt sammarbete som möjligt. Du kommer få sätta din egen prägel på verksamheten i stort och därav bör du tycka de är roligt att påverka.
I slutändan handlar denna roll om att hitta konsultuppdrag genom sin egen försäljning, tillsätta dessa och även vårda det konsulter du har ute på jobb.

Din profil

Skallkrav:
YH utb inom försäljning/business mangament
Alternativt erfarenhet inom försäljning inom ett stort kontaktnät
Servicemind

Meriterande:
Tekniskbakrund genom arbete eller utbildning

Som person bör du vara någon som är beredd på att ta stort ansvar och trivas med de. Du ska ha ett eget driv och egen vilja att jobba dig framåt. Som person behöver du enkelt kunna skapa relationer både med medarbetare och kunder.

Villkor

Start: September 2018 eller enligt överenskommelse
Ort: Linköping
Omfattning: Heltid

Urval sker löpande, sök denna tjänst redan idag!
Mer info
Kontaktperson Sabina Andersson
Telefon 0722-027812
Område Linköping
Yrkesroll Administration, Försäljning
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 28 sept (9 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Vår kund är ett konsult företag som levererar erfarna konsulter inom teknisk kommunikation, konfigurationshantering och projektledning.
Mer information ges vid intervjun.

Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.