Driven Kundansvarig assistent till Framtiden

Driven Kundansvarig assistent till Framtiden

Framtiden AB är idag ett av Sveriges snabbast växande företag inom rekrytering- och bemanningsbranschen. Med ett stort engagemang, en enorm sammanhållning och inspirerande kollegor har vi kommit till det vi är idag - och resan har knappt börjat. Vill du bli en del av ett företag i ständig utveckling där du som säljkoordinator ansvarar för hela försäljningsprocessen som säljarens högra hand? Vill du ta del av en stark organisationskultur som genomsyras av våra ledord Glädje, Enkelhet och Kör? Då är det dig vi letar efter! Urval sker löpande och vi rekommenderar dig därför att skicka in din ansökan redan idag eller tipsa oss om en vän som passar för tjänsten. Varmt välkommen till Framtiden!

Dina arbetsuppgifter

Du kommer att assistera 1-2 av våra säljare under hela försäljningsprocessen. Du kommer exempelvis att arbeta med:
  • Administration före, under och efter kundmöten genom att tex förbereda kundinformation, broschyrer och sammanställa mötesanteckningar.
  • Ansvara för att uppdatera säljarens kundunderlag i vårt system som tex föra in nya kundkontakter, lägga in orders, priser och skapa kundaktiviteter.
  • Prospektera nya kunder samt ta fram avtalsunderlag mot befintliga kunder.
  • Boka möten.
Din profil

Skallkrav:
  • Du ska behärska svenska (flytande) i både tal och skrift.
  • Körkort B
  • Ett stort intresse för att försäljning och att bygga långsiktiga affärsrelationer.
  • Excel
Vi tror att du som söker är en positiv, lyhörd och serviceinriktad person som trivs med att arbeta i ett högt tempo. Du är flexibel inför snabba vändningar som uppstår i vardagen och orädd inför att ta kontakt med nya potentiella kunder. Rollen som säljkoordinator ställer även höga krav på att du är lösningsorienterad och orädd för att ta egna initiativ. Du ska ha ett sinne för siffror och en ekonomisk förståelse. Du bör även kunna omvandla kaos (information) till struktur.

Villkor

Omfattning: Heltid
Placering: Linköping
Mer info
Område Linköping
Yrkesroll Administration, Service & Kundtjänst, Kundtjänst
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 28 juni 2019 (12 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Framtiden erbjuder dig en spännande och utmanade vardag där du har möjlighet att göra karriär och tjäna pengar. Vi är ett härligt gäng som gillar att umgås tillsammans. Varje år åker vi på konvent, träningsläger och målresor, allt för att lära känna varandra och utbyta erfarenheter med varandra.

På Framtiden kommer du att jobba i ett företag som har kunnat titulera sig Sveriges 4:e snabbast växande företag och Sveriges snabbast växande bemanningsföretag. Det är med glädje vi nu även kan meddela att vi är ett av de bästa företagen i Europa. Genom vårt starka fokus på personalvård och arbetsglädje hos våra medarbetare så kan vi stolt berätta att vi har blivit utsedda till topp 3 bästa arbetsgivare av Universum inom medelstora företag och representerat Sverige på European Business Awards. Vi har dessutom fått utmärkelsen Gasellen av DI senast 2018 genom att fortsatt vara ett av de mest expansiva bolagen i Sverige.

Om du vill ha en arbetsplats präglad av en stark organisationskultur där medarbetarnas välmående alltid är i fokus, kompetensen är hög och där vi alla brinner för att utvecklas och göra karriär, då är Framtiden företaget för dig! Trots höga ambitionsnivåer erbjuder Framtiden en prestigelös miljö där delaktighet, lyhördhet och chansen att påverka driver oss framåt. Du får en arbetsplats där vi förstår innebörden av balans mellan arbete och fritid och därför erbjuder vi flexibla arbetstider och personalförmåner som går utöver friskvårdsbidrag.

Vi finns idag på 7 orter i Sverige samt 1 kontor i Oslo och har ca 230 interna medarbetare, ca 1000 uthyrda konsulter och strävar mot ytterligare expansion!

Är detta tjänsten för dig? Skicka in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.

På Framtiden präglas varje arbetsdag av våra värderingar Glädje, Enkelhet och Kör, vilka sammanfattar vår företagskultur.

Välkommen med din ansökan!