Administratör till Cambio Young Professionals Program 2019

Administratör till Cambio Young Professionals Program 2019

Vill du vara med och göra skillnad?

Cambio är ett ledande IT-företag inom e-hälsa och att arbeta hos oss ger dig möjligheten att bidra till ett bättre samhälle! Just du ska ha möjlighet att kliva framåt, både som människa och medarbetare. Dina dagar på Cambio i Linköping blir omväxlande och stimulerande.

Om tjänsten
Som Administratör för Cambios Young Professionals kommer du arbeta tillsammans med programansvarig för Young Professionals Program samt ha ett nära samarbete med dina kollegor och organisationen. Kulturen på företaget kännetecknas av ett modernt och coachande ledarskap, respekt, flexibilitet, ständig förbättring, en hög grad av självstyre samt att vi månar om varandra som kollegor och medmänniskor.

I din roll som administratör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
  • Hantera bokningar
  • Dokumenthantering
  • Planeringsarbete
  • Administrativt stöd i rekryteringsprocessen
  • Mässor och event
Om dig
Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbete och att du innehar minst en gymnasieutbildning. Vi ser även att du har goda kunskaper i Word, Excel, Outlook och Skype.

Vidare ser vi att du har en god initiativförmåga, kan arbeta självständigt och att du ser samarbete med dina kollegor som en självklarhet.

Viktigt för tjänsten är:
  • Du är även mån om att leverera bra service och resultat med hög kvalité.
  • Att du har en god kommunikativförmåga i det svenska språket, både muntligt och skriftligt.
  • Ditt arbetssätt grundar sig i flexibilitet och effektivitet.
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om Cambio
Cambios framgångsrika produkter COSMIC, CDS och VIVA har gjort oss till en väletablerad leverantör på den Nordiska marknaden. På Cambio uppmuntrar vi egna initiativ som bidrar till utveckling av företaget och oss själva.

För mer information om Cambio kan du gå in på deras hemsida och läsa: www.cambio.se eller för mer ingående information om programmet, läs här: http://www.cambio.se/index.php/1021-2/

Att arbeta som konsult på Adecco
Tjänsten är en del av vår personaluthyrning. Du är anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde.

Om anställningen
Tjänsten som administratör är ett konsultuppdrag på heltid som skall tillsättas omgående. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Om ansökan
Tjänsten skall tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".

1. Första steget i vår rekryteringsprocess är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan.
Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.
2. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.
3. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:

Ebba Melin via +46 736 84 72 77

Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport: kandidatsupport@adecco.se alt. via tel: 08 - 598 980 10.

Välkommen med din ansökan!

Sökord

Administratör, Linköping, e-hälsa, IT-företag, Mjärdevi Science Park, Cambio, Cambio Young Professionals
Mer info
Område Linköping
Yrkesroll Administration, HR & Personal
Typ av anställning Heltid, Projekt- / Visstidsanställd
Hemsida http://www.adecco.se/
Sista ansökningsdag 31 mars (10 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag, globalt sysselsätter vi ca 3 miljoner människor under ett år. I Sverige finns vi på ca 50 orter från norr till söder och har ca 5 000 anställda. Våra kunder återfinns inom ett brett spann av branscher, alltifrån administration, ekonomi, juridik, IT och teknik till bygg och anläggning, tillverkningsindustri, hälso- och sjukvård samt life science.