Vill du komplettera dina studier med ett meriterande extrajobb hos oss på Academic Work? För att fortsätta ha branschens nöjdaste kunder utökar vi nu vårt Staffing Service-team! Vi söker dig som älskar problemlösning, kundkontakt och vill leverera service i världsklass. Trivs du med att ha mycket eget ansvar och många bollar i luften i ett energiskt och ambitiöst företag? Sök då tjänsten som Staffing Service Assistant redan idag!
Information om uppdragetSå här beskriver en av våra SSA på Linköpingskontoret, Maja Persson, sin roll:
"Problemlösning, eget ansvar och nogrannhet är hur jag skulle beskriva SSA rollen i tre ord. I rollen som SSA får man mycket frihet i att lösa arbetsuppgifterna vilket både kan vara utmanande, men samtidigt lärorikt! En vanlig dag innebär i stora drag att bemanna, svara på mail och hitta lösningar på problem, som kan komma upp under dagen.
Det är en roll som även innebär att samarbeta med ett mindre team som alltid finns till hands. Sammanfattningsvis innefattar rollen som SSA varierade arbetsuppgifter men även att vara en del av ett härligt team och organisation!"
Ditt team och ansvarsområdeI rollen som Staffing Service Assistant kommer du att tillhöra ett team. Teamet arbetar med våra studentpooler och bemannar för några av våra största kunder. Det är en roll med mycket eget ansvar där du direkt ser resultatet av ditt arbete. Även om mycket arbete sker självständigt är du tillsammans med teamet engagerad i era gemensamma mål, resultat och studentpoolernas fortsatta utveckling och tillväxt.
Din chef och din utveckling
Din chef är Erika Svahn och hon arbetar som Staffing Service Manager. I dialog med din närmsta chef planerar ni dina arbetstider utifrån kontorets behov. Vi har valt att ha operativa chefer för att du ska få bästa stöd i din roll. Vi har ett dedikerat utvecklingsprogram där du i din roll som Staffing Service Assistant har en tydlig utvecklingsplan på årsbasis för att utveckla dina förmågor och vässa dina kompetenser. Vårt utbildningsprogram heter Career Steps och programmet följs upp löpande av din chef.
Arbetsuppgifter- Ansvara för bemanning av befintliga konsulter utifrån våra kunders behov
- Arbeta proaktivt tillsammans med kund för att planera behov framåt och kartlägga konsulters tillgänglighet.
- Boka in personal och lösa schemaluckor vid sjukanmälningar, avhopp samt förseningar av konsulter.
- Ansvara för ett antal kundpooler. I det ingår att tillsammans med ansvarig Consultant Manager och Account Manager utveckla affären genom att följa upp poolerna samt initiera och utföra åtgärder för att nå fullständigt nöjda kunder och konsulter.
- Arbeta med dokumentation över aktiviteter som rör poolerna för att säkerställa kvalitativa processer internt.
Vi söker dig som
har följande kompetenser:- Problemlösande
- Strukturerad
- Serviceinriktad
- Självgående
- Kommunikativ
Vad behöver du för erfarenhet?
- Är student och tar examen tidigast 2024, gärna inom personal, ekonomi eller liknande. Eftersom vi ser långsiktigt på denna tjänst är det också ett krav att du inte åker på utlandstermin innan dess.
- Har tidigare erfarenhet av service och kundkontakt.
- Talar och skriver obehindrat på svenska och har en god engelska, eftersom arbetsuppgifterna innebär mycket kontakter med kunder och konsulten på båda språken
Vad är önskvärd erfarenhet?
* Erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter
Vår kultur #weareacademicwork
Vår kultur & våra värderingar
Vår mission - We make people grow
Instagram@academicwork
FacebookWe reward ambition. Det betyder att i din roll som Staffing Service Assistant kommer du att utvecklas genom vårt utbildningsprogram Career Steps. Dina karriärvägar hos oss styr du själv och vi ger dig förutsättningarna.
Övrig information- Start: Mitten av augusti
- Omfattning: Deltid, cirka 12h/v
- Placering: Centralt i Linköping
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.