Ekonomiassistent till CardKeep i Lerum

Ekonomiassistent till CardKeep i Lerum

Kvalifikationer
  • Erfarenhet av tidigare arbete med leverantör/kundreskontra samt kunskaper inom löpande bokföring är ett krav
  • Utbildning inom ekonomi är önskvärt
  • God datorvana och kunskaper inom Office-paketet, speciellt Excel. Kunskaper i Visma är meriterande.
  • Behärskar svenska och engelska i tal och skrift
Egenskaper

Rollen som ekonomiassistent ställer höga krav på noggrannhet och struktur och det är således viktigt att du har förmågan att organisera ditt arbete genom prioritering och planering. Som person är du lösningsorienterad och proaktiv.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och känslan av att vilja göra det där lilla extra. För att trivas i rollen som ekonomiassistent ser vi gärna att du är en öppen personlighet med gott humör som har lätt för att arbeta i team såväl som självständigt arbete.

Ansökan

Du söker tjänsten via länken nedan. Då vi har ett löpande urval till tjänsten är det viktigt att du skickar din ansökan så fort som möjligt för att öka dina chanser att komma med i urvalsprocessen.

I denna rekrytering samarbetar CardKeep med TEMP-TEAM Rekrytering & Personaluthyrning. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Jan-Olof Åsberg, 0708-50 48 53.
Mer info
Kontaktperson Jan-Olof Åsberg
Telefon 0708-50 48 53
Område Lerum
Yrkesroll Ekonomi
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Rekrytering hanteras av Temp-Team Sverige AB
Sista ansökningsdag 6 juli (14 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

ExpoGraf CardKeep är Nordens största tillverkare/distributör av tillbehör för säker id- och passerkortshantering och söker nu efter en pigg ekonomiassistent till sitt gäng i Stenkullen.

Du erbjuds en spännande tjänst och goda möjligheter att utvecklas tillsammans med medarbetarna på CardKeep! Gemenskap och att ha roligt på jobbet prioriteras i kombination med engagerat och målinriktat arbete för att överträffa resultat. Så som bolaget växer får man chansen att växa internt. Du erbjuds avtalsenligavillkor inkluderat friskvård, roliga företagsaktiveteter och möjligheten att arbeta i en härlig arbetsmiljö.

I din roll kommer du att ha fokus på:
  • löpande bokföring såsom kund- och leverantörsreskontra, fakturering, inbetalningar, påminnelser och räntefakturering. Moms och skatter mm.
  • kontorsadministration
  • kontakt med både kunder och leverantörer samt kollegor
Du kommer jobba i ett nära samarbete med ekonomichefen.
Tjänsten är på heltid med tillträde enligt överenskommelse.