Finsktalande Administrativ koordinator

Finsktalande Administrativ koordinator

Dina arbetsuppgifter

Intresserad av att arbeta i en internationell miljö med siktet på fortsatt tillväxt? Är du en strukturerad och driven lagspelare, med erfarenhet från försäljning och service? Då kan det vara dig vi söker!

Inom avdelningen Customer Service söker vi nu en Customer Contracts Coordinator. I denna roll kommer du, tillsammans med dina teamkollegor, att stötta Ejendals organisation i administration av affärsprocesser och villkor, samt samordna informationen i vårt SAP/ERP-system.

I rollen som Customer Contracts Coordinator kommer du även att arbeta med kollegor och kunder i över 30 länder, där ditt största fokus initialt kommer att ligga på den Finska marknaden. Du kommer att ingå i Customer Contracts teamet och delta i utvecklingen av både ditt eget team men även Customer Service teamet och därmed Ejendals AB.

I rollen ingår också: Stöd i att säkra rätt ramar och förutsättningar för partnerskapet mellan Ejendals och våra kunder. Administrera information i SAP/ERP-systemet gällande priser, bonusar, kreditnotor, kundvillkor, nya kunder och kundgrupper. Bekräfta nya priser och skicka ut bonusar till kunder. Stötta Ejendals säljare med affärsrelaterade uppgifter och hjälpa kunder med statistik och underhåll av plattformar. Ta del av och engagera dig i att skapa en positiv anda i ditt team!
Du kommer att rapportera till Customer Contracts Manager, Johan Lundin.

Din profil

Vi söker dig som har erfarenhet från försäljning, service eller liknande områden. Det är meriterande om du har en examen i ekonomi eller liknande utbildningar. Du behöver erfarenhet av att arbeta administrativt med Excel och ha god förståelse för SAP, ERP-system. Du behärskar framförallt finska, engelska och svenska flytande, både i tal och skrift. Annat språk är meriterande.

När du arbetar på Ejendals blir du en del av ett stabilt, växande och framgångsrikt företag. Vi erbjuder goda arbetsvillkor och möjlighet att växa och utvecklas i företaget.

Ansökan

Vi samarbetar med Clockwork Rekrytering. Välkommen med din ansökan via www.clockworkpersonal.se så fort som möjligt dock senast senast 21a augusti. Ytterligare information om tjänsten lämnas av Rekryteringskonsult Anders Hultgren, tel 0733-512 701, eller Team Manager Customer Contracts Johan Lundin, tel 0730-869046.
Mer info
Område Leksand
Yrkesroll Administration, Koordinator
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 21 aug 2022 (10 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Ejendals is an international company that for generations has specialized in developing, manufacturing and marketing high-quality products that protect hands and feet. In close collaborationwith researchers and our customers, we design products that deliver the highest standard of protection, durability and ergonomics. What we sell is a complete safety concept, which aims toreduce accidents through quality products, education and safety inspections. From our corporate head office in Leksand, Sweden, we envision a safer day with zero injuries to hands and feet.Our main product brands are TEGERA® gloves and JALAS® shoes. Ejendals has about 430 employees located in 30 countries. Read more at ejendals.com. When working with Ejendals, youbecome part of a stable, growing and successful company. You get the opportunity to work with a well-known brand, where you will contribute to the company's continued expansion. We lookforward to hearing from you!