Kort om tjänstenNu söker vi för vår kunds räkning en person till deras kundsupport, konsultuppdraget startar den 1 mars.
Har du arbetat med kund och eller ordersupport, är van att ta hand om säljarna och kunderna, då är det dig vi söker.
SÖKORD: kundsupport, order, ordersupport
Om verksamhetenEtt konsultuppdrag från 1 mars till 1 december, hos vår kund i Landskrona, ett litet mindre företag som har sina kunder i bl.a. Sverige, Norge, Danmark, Tyskland och Schweiz.
Mer om tjänstenDu kommer framför allt arbeta med:
- Uppläggning av ny kund
- Orderläggning
- Orderbekräftelse
- Utleverans
- Bokningar
- Utskrift fraktdokument
- Exportdokument
- Fakturering
- Kreditering
- Leverantörsfakturor
- Vid behov även packningsarbete i produktion
Din profilVi söker dig som känner dig trygg i ovan arbetsuppgifter och har erfarenhet av detta sen tidigare.
För att trivas i rollen har du lätt för att prata med samt hjälpa kunder. Du har förmåga att skapa ett stort förtroende i kontakt med både interna som externa kunder, du uttrycker dig lättförståeligt och vill givetvis leverera bästa möjliga service. Du ingår i ett litet team med en trevlig kultur där ni alla hjälps åt, om det så är att packa i produktionen, fixa fika eller tömma diskmaskinen, så hjälps man åt, samtidigt som du ansvarar för dina egna arbetsuppgifter.
Svenska och engelska i tal och skrift är ett krav och det är fint om du förstår norska, då många av kunderna är i Norge.
Kunden arbetar i Microsoft Navision, så erfarenhet av det är meriterande men det är ett krav att du är en van användare av ett affärssystem.
AnsökanVälkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.