Kundtjänstmedarbetare till LSR

Kundtjänstmedarbetare till LSR

Har du tidigare erfarenhet av kundkontakt och service? Trivs du i en roll med tydligt uppsatta mål och vill arbeta i ett sammansvetsat team? Vi söker dig som vill arbeta i en motiverande tjänst som kundtjänstmedarbetare hos LSR i Landskrona

Om tjänstenDen här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos LSR.

Om företagetLSR verkar för att förebygga uppkomsten av avfall och erbjuda ett tryggt, tillgängligt och effektivt insamlingssystem om avfall uppstår i Landskrona och Svalöv. Bolaget omhändertar också massor och återställer Lundåkrabuktens deponiområde på ett långsiktigt hållbart sätt.

LSR är ett kommunalt bolag och har valt att dela in verksamheten i tre affärsområden - avfall under kommunalt ansvar, återställning av Lundåkradeponin och verksamhetsavfall. Den praktiska verksamheten drivs av upphandlade entreprenörer. Idag har LSR 16 anställda och planerar att expandera ytterligare under 2022 för att möta myndigheters och ägares målsättningar. LSR är till namnet ett renhållningsbolag men arbetar med avfall som ett miljöbolag.

ArbetsuppgifterI rollen som kundtjänstmedarbetare hos LSR kommer du hantera inkommande ärenden såsom hämtningsfrågor, abonnemangsbyten, reklamationer, avfallssortering m.m. Du arbetar via telefon och mail och hanterar ärenden för att ge bästa möjliga service. Vidare kommer du att ansvara för att hantera inkommande remisser och ha kontakt med kommunen och staden. Inkommande ärenden handlar primärt om den kommunala avfallshanteringen i Landskrona och Svalöv.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
  • Erfarenhet av kundtjänst
  • Du trivs med telefon och dator som främsta arbetsverktyg
  • Du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, både i tal och skrift
  • Meriterande med erfarenhet av kommunalverksamhet inom avfall och vatten
För att lyckas i rollen tror vi att du som person är bra på att kommunicera, uppmärksam och tillmötesgående i kunddialoger. Du trivs att ta mycket egna initiativ, agera problemlösande och har förmåga att fördjupa dig i komplexa problem. Som person är du hjälpsam och du ställer alltid upp och stöttar ditt team. Utöver detta lägger vi stor vikt vid din personliga förmåga. Vi tror att du har god förmåga att förmedla vad som gäller på ett trevligt sätt.

Övrig information
Start: Omgående, alternativt efter semesterperioden
Plats: Landskrona
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: kundtjänst, mejl, mail, telefon, service, kundservice, kundsupport, kundtjänstmedarbetare, Skåne, Landskrona, heltid
Mer info
Område Landskrona
Yrkesroll Administration, HR & Personal
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag Löpande (60 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!