Kundrådgivare på deltid till SEB i Kungsbacka/Varberg

Kundrådgivare på deltid till SEB i Kungsbacka/Varberg

Adecco söker kundrådgivare till SEB:s kontor i Kungsbacka och Varberg! Är du en person som brinner för service och vill jobba i en dynamisk och spännande bransch där innovativa idéer uppmuntras och där nya digitala lösningar hela tiden jobbas fram? Söker du ett extrajobb? Då har vi jobbet för dig!

Om tjänsten
Du kommer att tillhöra en bemanningspool och jobba på SEB:s bankkontor i Kungsbacka och Varberg. På SEB kallas tjänsten som kundrådgivare för "Service Manager". Här är du SEB:s ansikte utåt och den som först möter kunden. SEB strävar efter att ge sina kunder en service utöver det vanliga och för att trivas med jobbet måste du gilla människor och brinna för service. Du jobbar främst med de kunder som väljer att kontakta SEB och du kommer hjälpa kunder att lösa olika bankärenden, guida och utbilda i olika digitala tjänster samt vid behov slussa kunden vidare till annan kompetens inom SEB eller boka rådgivningsmöten.

I bemanningspoolen är du anställd som konsult hos Adecco och arbetar på SEB:s bankkontor i Kungsbacka och Varberg. Du ska finnas tillgänglig för arbete två vardagar i veckan.

Om dig
Du trivs med att arbeta i högt tempo och i en fartfylld miljö. Du har en personlig mognad och brinner för service, är social och gillar att träffa kunder både spontant och i bokade möten. Du är engagerad, effektiv och kan prioritera när det behövs. Du är kreativ och vågar testa nya lösningar. Det är viktigt att du har ett intresse för ekonomi och är nyfiken på vad som händer i finansbranschen.

Du vill ha ett kvalificerat deltidsarbete och har en annan huvudsaklig sysselsättning. Kanske är du student, har gått i pension eller är föräldraledig ett tag framöver och vill jobba extra. Tidigare erfarenhet av att ha arbetat med service och kundkontakt är ett plus.

Viktigt för tjänsten är:

du har en annan huvudsaklig sysselsättning

du kan jobba minst 2 vardagar i veckan

du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska

Läs mer om hur det är att arbeta på www.sebgroup.com/career

SEB är övertygade om att inkludering och mångfald är avgörande för att kunna bygga starka och bra team och för att företag ska vara hållbara för framtiden. SEB strävar efter att ha en inkluderande och värderingsdriven kultur där alla känner sig uppskattade, respekterade och involverade oavsett bakgrund, erfarenhet, tro, kön, ålder eller varifrån vi kommer.

Om Adecco
Tjänsten är en del av vår personaluthyrning. Du är anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde.

Om anställningen
Tjänsten som Service Manager är ett konsultuppdrag. Som konsult får du en anställning i Adecco Student AB. Vi erbjuder extrajobb för dig som är studerande, pensionär eller av någon annan anledning vill arbeta extra.

Du får ett ramavtal i Adecco Student AB.

Timlönen är alltid minst enligt de avtal som gäller på arbetsmarknaden. Semesterersättning tillkommer och betalas ut i samband med lönen. Vid arbete under kvällar, helger och nätter tillkommer OB-tillägg enligt rådande kollektivavtal.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Om ansökan
Tjänsten skall tillsättas med start omgående och rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".

Första steget i våra rekryteringsprocesser är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan.Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.

Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.

Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:

Rahell Rada på rahell.rada@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport: kandidatsupport@adecco.se?alt. via tel: 08 - 598?980 10.

Välkommen med din ansökan!
Mer info
Område Kungsbacka
Yrkesroll Ekonomi, Service & Kundtjänst, Kundtjänst
Typ av anställning Deltid, Extrajobb, Projekt- / Visstidsanställd
Hemsida http://www.adecco.se/
Sista ansökningsdag 20 dec 2019 (6 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag, globalt sysselsätter vi ca 3 miljoner människor under ett år. I Sverige finns vi på ca 50 orter från norr till söder och har ca 5 000 anställda. Våra kunder återfinns inom ett brett spann av branscher, alltifrån administration, ekonomi, juridik, IT och teknik till bygg och anläggning, tillverkningsindustri, hälso- och sjukvård samt life science.