Ekonomiadministratör till Assemblin

Ekonomiadministratör till Assemblin

Trivs du i en administrativ roll där du får ta stort eget ansvar? Är du därtill en ordningsam och noggrann person som uppskattar att arbeta i system? Då kanske den här tjänsten är något för dig!

Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Assemblin. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företagetAssemblin är ett av Nordens ledande installations- och serviceföretag med verksamhet i Sverige, Norge och Finland. De utformar, installerar och underhåller tekniska system för el, värme, sanitet och ventilation i kontor, arenor, shoppingcenter, bostäder och industrier. Vår omsättning är cirka 7 miljarder SEK och med mer än 5 000 medarbetare på över 100 orter i Norden.

ArbetsuppgifterSom ekonomiadministratör har du en koordinerande roll där du ansvarar för uppgifter av olika komplexitet och omfattning. Din arbetsdag är varierande då du arbetar med de administrativa uppgifter som är mest prioriterade för stunden. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består bland annat i att administrera fakturering, ansvara för tidsrapportering samt hantera enklare bokföring. Du kommer att arbeta nära projektledarna med administrativ uppföljning och stöd till verksamheten. Andra administrativa uppgifter kan tillkomma.

Du säkerställer kvalitet i alla led och fungerar som en viktig länk mellan medarbetare, kunder och affärssystemet. Därtill arbetar du löpande med förbättringsarbete och uppmuntras bidra med idéer om utveckling av arbetsuppgifter och arbetssätt.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
  • Arbetslivserfarenhet inom administration eller ekonomi
  • Akademisk utbildning är meriterande
  • Meriterande med erfarenhet från entreprenadbranschen
  • Goda kunskaper i Excel
För att trivas i rollen är du en person som tar stort ägandeskap för dina ansvarsuppgifter, utförandet av dessa och säkerställer att alla blir slutförda i tid. Du bidrar med idéer och nya perspektiv och har ett intresse för att lära dig nya saker och att testa på nya tillvägagångssätt. Som person är du uppmärksam och tillmötesgående. Du har ett stort intresse för att hjälpa andra, sätter alltid kunden i fokus och anstränger dig för att leverera lösningar.

Övrig information
Start: Omgående
Plats: Kungsbacka
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord:
Mer info
Område Kungsbacka
Yrkesroll Administration, HR & Personal
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag Löpande (59 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!