Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare

Om företaget

Till Kungälv Energi söker vi efter en kundservicemedarbetare till deras kontor i Kungälv. Är du en kundorienterad, ansvarstagande och noggrann person som vill arbeta i en social och bred roll inom kundtjänst? Då kan du vara den vi söker!


Din roll

I denna roll kommer du att vara anställd som konsult via oss på Clevry och arbeta hos vår kund i Kungälv. Uppdraget är inledningsvis på 6 månader med stor chans till förlängning. I rollen som Kundservicemedarbetare kommer du att arbeta brett mot kunder tillsammans med ett samarbetande team i en fartfylld arbetsmiljö med varierade arbetsuppgifter. För att passa i rollen trivs du med kundbemötande, försöker alltid ge bästa service och är bra på att arbeta parallellt med administration.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

Som Kundservicemedarbetare hos Kungälv Energi blir dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
  • Avtalshantering, flyttningar och leverantörsbyten samt att svara på frågor om fakturor, priser och förbrukning avseende el och fjärrvärme
  • Administrera kundärenden i interna CRM-system
  • Kundservice ansvarar för reception och växel och i tjänsten ingår också att vara delaktig i denna service för hela företaget
Kontor: Kungälv

Arbetstider: 7-16

Start: Omgående

Din profil

Vi söker dig som har erfarenhet av kundservice sedan tidigare. Gärna i en roll där du arbetat mot kunder via telefon/mail/chatt och är van att arbeta i CRM-system för att administrera kundärenden. Det är meriterande ifall du har jobbat inom energi-branschen sedan tidigare. Du har god kommunikativ förmåga i svenska och engelska, i tal och skrift. Vi ser gärna att du har mycket god IT- och datorvana och trivs med att arbeta i en social roll med mycket kundkontakt. Som person tror vi att du trivs i en samarbetande arbetsmiljö och tar stort ansvar i ditt arbete.

Om Clevry

I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

Rekryteringsprocessen

Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden
Mer info
Kontaktperson Anna Almén
Telefon 0700984170
Område Kungälv
Yrkesroll Service & Kundtjänst, Kundtjänst
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag 10 jan 2023 (42 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

CLEVRY

Lindhagensgatan 74
112 18 Stockholm
08-612 04 90