Kongahälla Shopping i centrala Kungälv är en regional centrumanläggning och en ny handelsdestination i Storgöteborg. Projektet är den största pågående satsningen på centrumhandel i Göteborgsområdet på över 10 år och omfattar ca 37 000 m2 uthyrningsbar yta i tre plan med parkeringsgarage i bottenplan med 1 200 parkeringsplatser. Med 100 butiker, restauranger och annan service kommer vi skapa en efterlängtad ny handelsplats i Kungälv och för norra Göteborgsregionen. Tanken bakom Kongahälla Shopping är att skapa ett nytt rum i staden - en ny mittpunkt med kundens upplevelse i centrum. Ett modernt köpcentrum som visar respekt för människor som värderar tid, tillgänglighet och en betydelsefull vardag högt. Byggarbetena påbörjades under sommaren 2016 och öppningen av centrat är planerat till mars 2019 och vi söker nu Driftsansvarig som vill med och starta upp, forma och driva verksamheten på Kongahälla shopping.

Vi söker nu driftsansvarig till nya handelsdestinationen i Storgöteborg!

Får du energi av möten med människor? Drivs du av självständigt och professionellt tekniskt arbete med många kontaktytor? Har du ett lösningsorienterat förhållningssätt och förmåga att se möjligheter?

Som driftsansvarig på Kongahälla shopping är du i händelsernas centrum - det är du som har bäst koll på det mesta som rör den tekniska driften av shoppingcentrat. Ditt uppdrag är att skapa förutsättning för utveckling samtidigt som du långsiktigt vårdar relationerna till våra hyresgäster. Du ingår i centrumledningen som är ett härligt gäng med stor kompetens och engagemang och tillsammans med dem har du ögonen på verksamheten och ligger steget före för att skapa en attraktiv och kvalitativ miljö för våra hyresgäster och besökare.

Vad innebär jobbet?

Du ansvarar för upphandling av leverantörer gällande driftstjänster och är kontaktperson vid leverans av tjänster. Vägledning av hantverkare och underleverantörer samt tillse att nödvändiga krav uppfylls gällande arbetsmiljö, miljö etc. Du planerar, ser till att få utfört och följer upp övrig drift och håller koll på detaljer samt ser till att driften håller hög kvalitet.

Du bistår i budgetprocessen gällande driftskostnader, nyckeltalsredovisning och ekonomisk uppföljning. Ansvarar för att hålla koll så att shoppingcentret håller en hög nivå när det gäller bla ordning och reda, städning och att vakt och säkerheten fungerar. Du ansvarar för avräkning gällande hyresgästers mediaförbrukning och har systemansvar för tekniska system.

Din bakgrund

Vi söker dig som har minst gymnasiekompetens och 3 års arbetslivserfarenhet från teknisk fastighetsförvaltning. Du har ett tekniskt intresse och god förståelse för tekniska system inom fastighet.

Den vi söker är affärsorienterad, strukturerad, kvalitetsorienterad och engagerad som person. För att lyckas i rollen är det av yttersta vikt att du är service-minded och ansvarsfull. Vidare har du stor förmåga att samarbeta och är kommunikativ samt duktig på att bygga långsiktiga relationer. Då det är viktigt att serviceledning och driftsansvarig visar sig ute i verksamheten nära hyresgästerna tror vi att du drivs av att ligga steget före och har lätt för att ta initiativ. Du är van vid att arbeta med moderna IT-system.

Låter det här intressant? Tveka då inte att ansöka!

I denna rekrytering samarbetar vi med Jerrie AB. Välkommen att registrera ditt CV och personliga brev på www.jerrie.se urval sker löpande. För frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryteringskonsult Helena Bruman på 0735-405262 alt helena.bruman@jerrie.se eller Malin Persson på 0735-124498 alt malin.persson@jerrie.se

Varmt välkommen!
Mer info
Område Kungälv
Yrkesroll Organisation & ledning, Teknik & Ingenjör
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Rekrytering hanteras av Jerrie AB
Sista ansökningsdag 30 sept (10 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Adapta Fastigheter grundades 2010 då man köpte och utvecklade handelsplatsen Eken i Kållered och är sedan dess ett växande bolag med fokus på utveckling av kommersiella fastigheter. Vår idé är att skapa attraktiva handelsplatser från grunden. Som specialister är vi väl bekanta med vad handelns aktörer behöver för att nå framgång och en lönsam verksamhet över tid. Därför är vår förvaltning och vårt ägande lokalt och alltid långsiktigt och med ett mål att nå ett bestånd på 100 000 kvm. Adapta Fastigheter sitter i trevliga lokaler centralt i Göteborg. Läs mer på www.adaptafast.se