Hoppa till innehåll
Academic Work logotyp

Administratör till Elon Groups Helpdesk team i Örebro!

Publiceringsdatum
02 februari 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Ansök nu

Vi söker dig som vill förstärka Elon Groups sammansvetsade Helpdesk team under 6 månader! Här ges du chansen att arbeta med kundadministration och Helpdeskärenden tillsammans med ett team som värdesätter att ha roligt på jobbet. Teamet hos Elon väntar på att välkomna dig som har positiv inställning och trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma mål. Är det här tjänsten för dig? Ansök redan idag!



Om tjänsten

Till Elon Groups huvudkontor i Örebro söker vi en administratör för ett uppdrag som sträcker sig 6 månader. Du kommer att tillhöra team Helpdesk med huvudsakligt fokus på kundadministration i affärssystemet Jeeves. På grund av en systemförflyttning kommer teamet behöva extra förstärkning. Du kommer att samarbeta nära dina tre teamkollegor och sitta i ett öppet kontorslandskap tillsammans med ungefär 20 kollegor som alla jobbar med service inom olika områden gentemot företagets kunder. Tjänsten är ett konsultuppdrag där du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos Elon.

Du erbjuds

  • Värdefull erfarenhet från Nordens största butikskedja för hemelektronik och vitvaror
  • Möjligheten att få bli en del av ett team som har kul på jobbet och gör sina kunder nöjda


Arbetsuppgifter
  • Kundadministration och medlemsförändringar i affärssystemet Jeeves
  • Helpdeskärenden i Office365, PinMeTo och Nimbler
  • IT-beställningar till intern personal
  • Stötta receptionen vid behov


Kvalifikationer
  • Har tidigare erfarenhet från administrativt arbete och besitter mycket god systemvana
  • Besitter goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift

I din ansökan vill vi att du tydligt motiverar ditt intresse för att arbeta inom administration och för Elon Group som företag!

Det är meriterande om du har

  • Kunskaper i affärssystemet Jeeves eller andra affärssystem

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:

  • Samarbetsinriktad
  • Kommunikativ
  • Strukturerad

I denna rekryteringsprocess kommer vi lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. Ett personlighetstest kommer att ingå i processen.

Övrigt

  • Start: Omgående
  • Omfattning: Anställningen sträcker sig 6 månader, heltid under vardagar med arbetstider förlagda 8-16.30
  • Placering: Örebro, Marieberg
Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Liknande Jobb

Academic Work logotyp
Sök jobbet
Ansök senast
02 april 2024 (40 dagar kvar)
Ansök nu

Om arbetsgivaren

Vi är ett bemannings- och rekryteringsföretag för studenter och akademiker i början av karriären, young professionals. Vi startade som tre studenter som levde vår egen affärsidé. Men snart ledde kraften affärsidén bort från pannrummet mot stadig expansion. Nu är vi en internationell verksamhet där young professionals påbörjar sina karriärer, varje dag. Sedan starten har vi hjälpt över hundratusen till jobb och vi hoppas på att hjälpa många, många fler. Just nu har vi över 1000 lediga jobb över hela Sverige, extrajobb för dig som fortfarande studerar och heltidsjobb för dig som är i början eller i mitten av din karriär. Gemensamt för de företag vi jobbar med är att de, precis som vi, tror på young professionals. Vill du veta mer om oss? Läs mer på www.academicwork.se