Försäkringshandläggare på 50% till STRABAG BRVZ

Försäkringshandläggare på 50% till STRABAG BRVZ

Arbeta med försäkringar på deltid

Brinner du för försäkringsfrågor? Då kan du vara den administratör som STRABAG BRVZ söker inom försäkringsfrågor. En självständig roll som ansvarar för hanteringen av inkommande skadeärenden från anmälan till utbetalning. Tjänsten är på 50%.

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Du blir en viktig del av en av de ledande byggkoncernerna i Europa. STRABAG BRVZ AB är ett administrativt dotterbolag inom STRABAG koncernen som hanterar all administration för de operativa bolagen inom Sverige.

Dina framtida arbetsuppgifter
  • Ansvar för försäkringshandläggning som t.ex. försäkringskontroll vid projektupplägg
  • Anmäla inkomna skador till respektive försäkringsbolag
  • Uppföljning och avslut av pågående skadeärenden
  • Översättning av texter till och från SV, ENG och TY
  • Årlig hantering av försäkringsbrev
  • Svara på försäkringsfrågor från kunder och försäkringsbolag
  • Administration av garantiärenden
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Du får en självständig roll där du har stor frihet att själv lägga upp ditt arbete.

VEM ÄR DU?

Vi söker dig med erfarenhet av liknande arbete, gärna inom försäkringshandläggning.

Du har goda kunskaper i Office-paketet, och har en god systemvana. STRABAG BRVZ arbetar i AS4U. Då du blir del av en internationell koncern kräver tjänsten goda kunskaper i svenska och engelska. Kunskaper i tyska är meriterande. B-körkort är ett krav då arbetet medför resor.

Du är en strukturerad person som stimuleras av eget ansvar.

INTRESSERAD?

I den här rekryteringen har vi valt att samarbeta med TNG som sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
Mer info
Kontaktperson Eva Sahlin
Telefon 0768-72 92 51
Område Kumla
Yrkesroll Administration, Offentlig Förvaltning, Kommunal administration & Ledning
Typ av anställning Deltid, Tillsvidareanställd
Rekrytering hanteras av TNG
Hemsida http://www.tng.se/
Sista ansökningsdag 25 okt (9 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

TNG är den nya generationen bemannings- och rekryteringsföretag som rekryterar fördomsfritt. Med det menar vi att vi tänker och arbetar på nya sätt. Genom att se bortom fördomar kan vi hitta kandidater som andra inte ser - dessutom snabbare! Det gynnar våra kunder och jobbsökare samt bidrar till mångfald och en hållbar arbetsmarknad. Många av Sveriges mest attraktiva företag har upptäckt vårt synsätt och vi växer snabbt. I dagsläget har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping och Örebro.