Medicinsk sekreterare till Krokom Hälsocentral

Medicinsk sekreterare till Krokom Hälsocentral

Om arbetsplatsen

Arbetsuppgifter
I arbetet som medicinsk sekreterare ingår journalskrivning, remisshantering, reception samt för verksamheten övrig administration inklusive vaccinationssamordning. I receptionen är du hälsocentralens ansikte utåt och har även ett stort serviceansvar gentemot våra besökare, du ansvarar även för kassahantering Krokoms Hälsocentral erbjuder ett intressant, ansvarsfullt samt omväxlande arbete där du kommer att arbeta i team tillsammans med 4 medicinska sekreterare samt receptionist.

Kvalifikationer
Vi söker dig som är utbildad medicinsk sekreterare, du har god vana av datajournalarbete i Cosmic samt övrigt administrativt arbete inom primärvården. Du har vana av receptions/kassaarbete, är serviceinriktad, har ett gott bemötande och ser patientkontakt som en berikande del i ditt arbete. Stor vikt läggs vid personliga egenskaper, samarbetsförmåga, organisationsförmåga samt flexibilitet.

Övrigt
Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför vänligt men bestämt kontakt med annonsförsäljare eller andra säljare av rekryteringstjänster. Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att höra av dig till oss.
Mer info
Kontaktperson Nils Olof Hedman
Telefon 0640-16609
Område Krokom
Yrkesroll Administration, Sekreterare, Offentlig Förvaltning
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Hemsida https://regionjh.se
Sista ansökningsdag 25 maj 2022 (7 dagar kvar)