Spare Parts Coordinator till kund i Kristinehamn

Spare Parts Coordinator till kund i Kristinehamn

Är du redo för nästa utmaning? Har du goda erfarenheter av administrativa yrken samt en god kännedom när det kommer till mekanik, hydraulik och elektronik? Då har vi på Adecco tjänsten för dig! Just nu söker vi en spare parts coordinator till vår kund i Kristinehamn!

Om tjänsten
I din roll som spare parts coordinator kommer du att ingå i vår kunds team som hanterar reservdelsförsäljningen till deras nätverkskontor samt externa kunder över hela världen. Du kommer bl.a. att:
  • Ta fram nödvändigt underlag i datasystem och arkiv
  • Utreda vilka reservdelar kunden behöver / vill ha
  • Skapa offerter baserat på kunders förfrågan
  • Handlägga order på reservdelar
Om dig
Då arbetet innebär många interna och externa kontakter tror vi att du har en god förmåga att uttrycka dig såväl muntligt som skriftligt på svenska och engelska, såväl i grupp som på tu man hand samt att du har lätt för att anpassa ditt sätt att uttrycka dig med hänsyn till mottagaren. Du stimuleras av att sätta kunden i centrum och du trivs när du får arbeta i ett högt tempo.

Om anställningen
Tjänsten är ett konsultuppdrag med tillsättning omgående. För rätt person finns stora möjligheter till att tjänsten övergår till en anställning direkt hos vår kund. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov, finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Om ansökan
Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev.

Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få två tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Adam Fransson Mörk på 054-7718552.

Välkommen med din ansökan!
Mer info
Kontaktperson Adam Fransson Mörk
Telefon 054-7718552
Område Kristinehamn
Yrkesroll Administration, Koordinator, Försäljning, Säljsupport
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Hemsida http://www.adecco.se/
Sista ansökningsdag 19 jan (3 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag, globalt sysselsätter vi ca 3 miljoner människor under ett år. I Sverige finns vi på ca 50 orter från norr till söder och har ca 5 000 anställda. Våra kunder återfinns inom ett brett spann av branscher, alltifrån administration, ekonomi, juridik, IT och teknik till bygg och anläggning, tillverkningsindustri, hälso- och sjukvård samt life science.