Administratörer och kundservicemedarbetare för kommande uppdrag i Skåne!

Administratörer och kundservicemedarbetare för kommande uppdrag i Skåne!

Vi söker ständigt duktiga administratörer och kundtjänstmedarbetare för uppdrag runt om i Skåne. Konsultuppdragen inom administration varierar och styrs av vad våra kunder behöver. Våra kunder är inom både den privata och offentliga sektorn och i varierande storlek. Genom att söka denna tjänst öppnar du dina dörrar för varierande utmaningar. Skicka gärna in ditt CV eller Linkedinprofil redan idag, när det dyker upp ett konsultuppdrag som passar din profil så ringer vi direkt!

Arbetsuppgifter

Konsultuppdragen förekommer i hela Skåne. Arbetsuppgifterna varierar efter kundens behov men vanligt förekommande önskemål på kunskap är följande:
  • Support via telefon och mail för uppdragsgivarens kunder, vilket kan gälla såväl företagskunder som privatpersoner
  • Administrering av orders, produktinformation och liknande i affärssystemet SAP (även andra system)
  • Kontorsstöd gällande hantering av fakturor, konferensbokning, inkommande mail och samtal
  • Mötesplanering, ta fram presentationer, agera som allmänt stöd kring underlag och information, samt sammanställning av rapporter
  • Hantera avtal, kundinformation, ta fram exv. försäljningsstatistik till organisationen
  • Koordinerande uppgifter gällande exv. event, utbildningar, resor osv.
  • Övriga ad hoc-uppgifter
En stor känsla för service och detaljer är ofta väldigt positivt för att vara framgångsrik i denna typ av roll.

Vi söker dig som...

... har utbildning inom administration/service alt. erfarenhet av administrativa roller eller kundtjänstinriktade roller. Du har antingen längre erfarenhet av yrkesroller inom administration/kundtjänst, alternativt har du precis hunnit påbörja din karriär och är intresserad av att bygga vidare på din kompetens. Vi ser mycket gärna att du har erfarenhet av affärssystemet SAP, alt. andra stora affärssystem. För att trivas i en konsultroll är det av vikt att du som person är öppen, analytisk och självgående. Du bör ha en god kommunikativ förmåga, intresse för affärsmannaskap och en naturlig känsla för service!
Våra uppdragsgivare efterfrågar varierande erfarenhet och specialisering, därav är det av stor vikt att du är tydlig kring dina tidigare erfarenheter, kompetenser och ambitioner i CV och personligt brev. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta i något eller flera större affärssystem. Notera gärna även din tillgänglighet för snabbare hantering.

Poolias målsättning

Poolia har ett fokus: att tillsätta kvalificerad kompetens på tjänstemannaområdet. Avgränsningen är vår styrka och det som gör oss till branschens kanske mest erfarna rekryteringskonsulter. Vi har en gedigen erfarenhet inom en rad specialistområden. Vi förstår företagen och deras affärsvillkor. Och vi har en urvalsfilosofi som identifierar varje individs unika förmågor. Tillsammans med en kvalitetssäkrad process, modern kandidatwebb och ledande digitala verktyg är detta grunden i vårt erbjudande - Rätt individ. På rätt plats. Alltid.
Mer info
Område Kristianstad
Yrkesroll Administration
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Rekrytering hanteras av Poolia
Sista ansökningsdag 31 dec (44 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Poolia har ett fokus: att tillsätta kvalificerad kompetens på tjänstemannaområdet. Avgränsningen är vår styrka och det som gör oss till branschens kanske mest erfarna rekryteringskonsulter. Vi har en gedigen erfarenhet inom en rad specialistområden. Vi förstår företagen och deras affärsvillkor. Och vi har en urvalsfilosofi som identifierar varje individs unika förmågor. Tillsammans med en kvalitetssäkrad process, modern kandidatwebb och ledande digitala verktyg är detta grunden i vårt erbjudande - Rätt individ. På rätt plats. Alltid.