Dina arbetsuppgifter

Du kommer att ansvara för vårt Kristianstadskontor med närmare 20 underställda medarbetare med olika anställningsformer och anställningsgrad. Du ingår i ledningsgruppen och har ett övergripande ansvar för kontoret. Det innebär att du har budgetansvar och rapporterar direkt till operativ chef. Enkelt uttryckt är ditt uppdrag att få kontoret att flyta. Det innebär mer konkret att du sköter de dagliga sysslorna med bemanning av uppdragen, schemaläggning och att lösa de dagliga problem som uppstår. Du utför kundbesök och skriver offerter. Som medlem i ledningsgruppen kommer du också att bidra med ditt kunnande och nya idéer som hjälper till att utveckla vårt företag.

Din bakgrund/Dina egenskaper

Du som söker har minst 2 års erfarenhet av roller med personalansvar och är van vid en tempofylld vardag. Har du erfarenhet av sälj, gärna B2B, och ett etablerat nätverk i Kristianstad med omnejd ser vi det som ett plus.

Du är en trygg och tydlig ledare med förmågan att se helheten samtidigt som du varvar det med mer operativt arbete. För att klara uppdraget måste du vara bra på att planera och kunna delegera arbetsuppgifter till dina medarbetare. Du trivs när du kan föra teamet framåt genom att vara den som visar vägen. Du lever som du lär! Att lösa problem ger dig en kick, oavsett om det är en bil som stannat och ska bärgas, eller om ditt kontor av någon anledning inte når sina mål. Problem är till för att lösas, det är ditt signum!

Du är en person som vågar ställa krav på din omgivning samtidigt som du har stort hjärta för både verksamheten du arbetar i och dina medarbetare. Viktiga egenskaper är stort driv, initiativförmåga och självklart att du är bra på att ge god service såväl externt som internt.

Information och kontakt

Tjänsten är på heltid med placering på vårt kontor i Kristianstad. Tjänsten är en tillsvidareanställning hos Hemrex med tillträde snarast efter överenskommelse.

Vi använder oss av löpande urval, så ansök redan idag! Du söker tjänsten på www.wikan.se och sista ansökningsdag är den 7 december.
För mer information eller frågor, välkommen att kontakta rekryteringskonsult Johanna Fondell 044-590 65 02.
Välkommen med din ansökan!

Om Wikan Personal

Wikan Personal är ett auktoriserat och etablerat bemannings- och rekryteringsföretag. Med lokal förankring vill vi hjälpa företag och organisationer med kompetent och välmotiverad personal. Wikan har kontor på 15 orter i Sverige, omsätter ca 450 Msek och har omkring 1000 anställda. Läs mer på www.wikan.se
Mer info
Kontaktperson Johanna Fondell
Telefon 044-5906502
Område Kristianstad
Yrkesroll Organisation & ledning, Chefsbefattningar
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Rekrytering hanteras av Wikan Personal
Sista ansökningsdag 7 dec 2021 (2 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Hemrex AB är ett spännande företag som idag erbjuder sina tjänster i hela Skåne med kontor i Ystad, Lund, Helsingborg och Kristianstad. Hemrex förenklar vardagen för både privatperson och företagare och har ett brett sortiment av tjänster. Hemrex tillhandhåller bl.a. städtjänster, vardagsomsorg, trädgårdstjänster, mindre hantverks- och renoveringsarbete, fönsterputs, flytt och budservice och mycket mer.

Hemrex erbjuder en arbetsplats där medarbetaren är prioriterad och har marknadens bästa avtal. Vi ser till att du som jobbar hos oss får en bra introduktion och utbildning innan du ska ut och möta dina framtida uppgifter. Dina arbetsuppgifter är omväxlande och du får möta en stor variation av människor, både i kunder och kollegor. För Hemrex är det viktigt att man som medarbetare trivs, känner sig trygg och tycker att det är kul att gå till jobbet.
Vi har kollektivavtal och erbjuder friskvårdsbidrag.

Nu söker vi en driven platschef till vårt kontor i Kristianstad. I denna rekrytering samarbetar vi med Wikan Personal.