Hoppa till innehåll
Vänerförvaltning AB logotyp

Ekonomi- och löneadministratör

EKONOMI- OCH LÖNEADMINISTRATÖR TILL VÄNERFÖRVALTNING

ARBETSUPPGIFTER
I rollen som ekonomi- och löneadministratör hos Vänerförvaltning kommer din primära arbetsuppgift vara att sköta lön- och arvodesadministration för bostadsrättsföreningarnas styrelse och anställda. Vidare kommer du att hantera hela leverantörsreskontran med; avstämningar, avvikelser och påminnelser samt ansvara för posthantering, fakturascanning, löpande bokföring och moms.

PERSONLIGA EGENSKAPER & KVALIFIKATIONER
Vi tror att du som söker har en för tjänsten relevant utbildning alternativt att du har uppnått likvärdiga kunskaper genom arbetserfarenhet. Viss erfarenhet av ekonomiarbete samt erfarenhet/kunskap i lönesystemet Hogia är meriterande. Vidare tror vi att du är noggrann, fokuserad samt har en god förmåga att skapa och upprätthålla goda kontakter med såväl kunder som kollegor. Du är en lagspelare som trivs i ett mindre team och du har förmågan att göra rätt prioriteringar när du har mycket att göra.

OM TJÄNSTEN
Tjänsten som ekonomi- och löneadministratör är en direktrekrytering där du blir anställd av oss på Vänerförvaltning. I denna rekrytering samarbetar vi med Eterni Sweden och vi hänvisar alla eventuella frågor kring tjänsten till dem.

ÖVRIG INFORMATION
Ansökningar via mail behandlas ej på grund av GDPR, sök tjänsten på www.eterni.se. Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan.

VARMT VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN!

Mer info
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Sista ansökningsdag
28 mars 2023 (-1 dagar kvar)

Fler från samma arbetsgivare