Service Manager till SEB i Karlstad

Service Manager till SEB i Karlstad

SEB är en ledande nordeuropeisk finansiell koncern med internationellt perspektiv. Vi tillhandahåller finansiella tjänster för företag, institutioner och privatkunder. Vi vill bidra till hållbar tillväxt och göra skillnad för våra kunder, aktieägare, medarbetare och samhället i stort. Genom vår expertis och höga servicenivå skapar vi möjligheter för våra kunder att fatta välgrundade beslut så att de kan förverkliga sina affärsambitioner och mål. Nu och för framtiden. Vill du vara en del av SEB?
Älskar du att göra affärer? Gillar du ansvar och att ta egna initiativ? Vi söker dig som med ett stort affärsdriv och engagemang vill vara med och utveckla vår affär i Värmland. Vår ambition är att växa vår marknadsandel och bygga långsiktiga kundrelationer.
Nu söker vi Service Manager till Karlstad!
Vad du kommer att göraSom Service Manager är du vårt ansikte utåt och har en av de viktigaste rollerna för våra kunder. Vi vill finnas där för våra kunder i livets alla skeden och rollen är därför väldigt varierande. Det handlar om att lösa olika ärenden, guida och utbilda i våra olika digitala tjänster samt inte minst hitta behov där rådgivningen gör skillnad. Allt med målsättningen att ge en service, rådgivning och ett bemötande utöver det vanliga - en service i världsklass. Du har möjlighet att bredda dina kunskaper inom både privatmarknaden och mot mindre företag och föreningar.
Vem vi letar efterSom person behöver du ha ett starkt affärsdriv och ett utvecklat självledarskap. Du är en lagspelare som förstår värdet av samarbete för kundens, teamets och ditt eget bästa. Du bör ha ett tydligt affärsfokus då det är viktigt för alla som jobbar här på kontoret. Du ser förändring som en möjlighet och vill vara med i den digitala omställning SEB gör just nu. Du arbetar proaktivt och är allt annat än en ordermottagare.
Tjänsten innebär att du kommer att arbeta i en miljö med rådgivning, försäkringsförmedling och bolån därför krävs SwedSec-licens (inkl. Certifiering Försäkringsförmedling) samt bolånelicens. Det är meriterande om du redan har dessa men om du inte har nämnda licenser kommer du få möjlighet att erhålla dessa.
Vad vi erbjuder SEB i Karlstad arbetar i nya lokaler och är en arbetsplats med högt engagemang och mycket god stämning. Vi är 22 kollegor med specialister i huset där samarbetet inom hela kontoret är vår gemensamma framgångsfaktor. Vi är ett engagerat och kompetent gäng med god kunskap om vår marknad vilket är en viktig del av ditt uppdrag att fortsätta förädla.
Läs mer om hur det är att jobba på SEB www.sebgroup.com/careerPå SEB är vi övertygade om att inkludering och mångfald är avgörande för att driva tillväxt och innovation, leverera service i världsklass till våra kunder samt skapa värde för samhället i stort. En inkluderande organisation för oss innebär en kultur där vi är nyfikna på olika perspektiv och tankar, där alla kan bidra till sin fulla potential och känner sig uppskattade och respekterade. Mångfald på SEB betyder uppskattning och respekt för varandras skillnader och bakgrund. Alla är välkomna hos oss, oavsett ålder, kön, etnicitet, tro, sexuell läggning eller funktionshinder.
Välkommen med din ansökan!Bifoga ditt CV och ett personligt brev där du beskriver dig själv och vad du kan bidra med i rollen som Service Manager hos oss på SEB.
Vi kommer löpande att välja ut kandidater, dock med ett visst uppehåll under semestertider. Eftersom vi arbetar med ett löpande urval får du gärna skicka in din ansökan idag men senast den 10 augusti 2022
. Om du har frågor är du välkommen att kontakta rekryterande chef Matilda Andersson på mail matilda.andersson@seb
Vi ser fram emot din ansökan!

Since our start 160 years ago, SEB has been guided by a strong belief that entrepreneurial thinkers combined with innovative companies are needed to create a better world. We are here to enable them to achieve their ambitions and succeed in both good and difficult times. We are the business engine of the bank, providing the financial expertise our organizational and private customers rely on. We do so with focus on our customers' needs, commitment to quality and trust, and an entrepreneurial mindset to continually improve our services. Read more: https://sebgroup.com/
Mer info
Område Karlstad
Yrkesroll Organisation & ledning, Chefsbefattningar, Service & Kundtjänst, Serviceyrken
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag Löpande (19 dagar kvar)