Kundansvarig säljare till Framtiden AB

Kundansvarig säljare till Framtiden AB

Framtiden AB är Sveriges snabbast växande företag inom rekrytering- och bemanningsbranschen. Med ett stort engagemang, en enorm sammanhållning och inspirerande kollegor har vi kommit till det vi är idag - och resan har knappt börjat.

Vill du bli en del av ett företag i ständig utveckling där du som säljare ansvarar över din försäljningsprocess från start till slut? Vill du ta del av en stark organisationskultur som genomsyras av våra ledord Glädje, Enkelhet och Kör? Då är det dig Framtiden letar efter!

Urval sker löpande och vi rekommenderar dig därför att skicka in din ansökan redan idag eller tipsa oss om en vän som passar för tjänsten.Varmt välkommen till Framtiden!

Dina arbetsuppgifter

Vi söker dig som vill arbeta som kundansvarig säljare på Framtiden. Du erbjuds en spännande och utmanande roll där du ansvarar över hela försäljningsprocessen- från prospektering till uppföljning ute hos dina kunder. Du kommer att arbeta med försäljning mot både nya och befintliga kunder där du tillsammans med Framtidens personalansvariga hjälper företag att rekrytera Unga Talanger. Tjänsten kommer att inledas med fyra introduktionsdagar och du har sedan din försäljningschef nära till hands för stöttning samt coachning.

Som säljare hos oss på Framtiden kommer du bland annat att jobba med:
  • Prospektering
  • Mötesbokning
  • Kundmöten
  • Uppföljning och kundvård
Din profil

Som säljare och som kollega hos oss är det viktiga inte vad du tidigare har arbetat med eller studerat, vi ser till helheten där största vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper. I rollen som kundansvarig säljare ställs höga krav på din sociala kompetens. Vi tror att du som söker är en person med en stor förmåga att utveckla goda kundrelationer. Du är lyhörd, affärsmässig och utåtriktad. Du har ett stort driv, är resultatinriktad och brinner för att skapa affärer. För att passa i rollen söker vi dig som trivs med att arbeta i högt tempo och i en roll där du får ta eget ansvar och egna initiativ.

Känner du igen dig i våra ledord Glädje, Enkelhet och Kör är det dig Framtiden letar efter!

Krav
  • Svenska flytande i tal och skrift
  • Körkort B
  • God datorvana
Meriterande
- Erfarenhet av att arbeta i en snabbväxande arbetsmiljö

Villkor

Start: 13 Januari
Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställning
Placering: Centrala Karlstad
Mer info
Område Karlstad
Yrkesroll Försäljning
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 30 nov 2019 (40 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

På Framtiden kommer du att jobba i ett företag som har kunnat titulera sig Sveriges 4:e snabbast växande företag och Sveriges snabbast växande bemanningsföretag. Genom vårt starka fokus på arbetsglädje så kan vi stolt berätta att vi har blivit utsedda till Sveriges 3:e bästa arbetsgivare bland mellanstora företag samt utsetts till Gasellföretag!

Om du vill ha en arbetsplats präglad av en stark organisationskultur där medarbetarnas välmående alltid är i fokus, kompetensen är hög och där vi alla brinner för att utvecklas och göra karriär, då är Framtiden företaget för dig! Trots höga ambitionsnivåer erbjuder Framtiden en prestigelös miljö där delaktighet, lyhördhet och chansen att påverka driver oss framåt. Du får en arbetsplats där vi förstår innebörden av en fungerande balans mellan goda prestationer och hållbarhet i arbetslivet med en bra fritid och därmed erbjuder vi flexibla arbetstider och personalförmåner som friskvårdsbidrag och rabatterat träningskort för att nämna några. Vi erbjuder även en arbetsplats i moderna, fräscha lokaler placerade i centrala Karlstad.

Vi finns idag på åtta orter i Sverige och har även för ett år sedan öppnat kontor i Oslo. Idag är vi ca 230 internt anställda där vi strävar mot ytterligare expansion.

På Framtiden präglas varje arbetsdag av våra värderingar Glädje, Enkelhet och Kör, vilka sammanfattar vår företagskultur.

Är detta tjänsten för dig? Skicka in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.

Välkommen med din ansökan!