Medarbetare till Teknisk supportavdelning på Telenor

Medarbetare till Teknisk supportavdelning på Telenor

Vill du arbeta med teknisk support mot stora företagskunder? Då har vi ett attraktivt erbjudande för dig, i Karlskrona! Vår kund, Telenor, tillhör kanske ett av Sveriges mest välkända varumärken.

Omfattning:
Heltid 8-17 (måndag-fredag, kväll- och helgpass förekommer.) Med start enligt överenskommelse och tillsvidare.

Arbetsbeskrivning:

Inom Telenor Technical Contact Center (TCC) arbetar man med teknisk felsökning och support mot våra största företagskunder samt deras lösningar. Vi drivs av problemlösning, är kunskapstörstande och finner oss aldrig fullärda. I det dagliga arbetet ingår besvarande av kundsamtal, proaktiv övervakning, felsökning och ärendehantering. På TCC är det lika viktigt vad du gör, som hur du gör det. Hanteringen av våra kunder och deras ärenden går alltid i första hand.

Vem vi söker:

Vi söker dig som är driven och framåtsträvande. Du försöker alltid hitta nya sätt att genomföra arbetsuppgifter på smidigaste sätt. I denna roll är din personlighet väldigt viktig.
Du ska kunna bygga förtroende hos en kund både via samtal och mail. Genom egna initiativ, eget ansvar och noggrannhet kommer du även spela en viktig roll i vår förändringsresa.

Sist men inte minst så tror vi att du triggas av utveckling. Låter det som du? Då är det dig vi vill träffa.

Välkommen med din ansökan!

Kvalifikationer:


Gymnasieutbildning.

God datorvana. Helst med någon bakgrund inom programmering eller webbutveckling.

Goda kunskaper i såväl svenska som engelska, i både tal och skrift.

Grundläggande IP/nätverksteknik är meriterande.

Det är plus (men inte krav) om du har arbetat med kundtjänst, support eller liknande verksamhet

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet - därför söker vi just dig! Du med positiv inställning och tekniskt intresse. Visst kan man inte veta allt, men det kompenserar du genom att vara intresserad och lyhörd. På så sätt axlar du kundens problem, sätter dig in i vår portfölj och presenterar en passande lösning.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad:

Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag:
2018-12-05, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information:
William Andersson | william.andersson@randstad.sel |
Mer info
Område Karlskrona
Yrkesroll Data & IT, Support
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Rekrytering hanteras av Randstad
Sista ansökningsdag 5 dec (20 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Randstad är världens näst största HR-service företag och arbetar med bemanning och rekrytering. Vi är nu representerade i 46 länder, med över en halv miljon medarbetare på uppdrag hos våra kunder varje dag.