Administratör till TeamOlmed i Jönköping

Administratör till TeamOlmed i Jönköping

I Jönköpings län är vi idag verksamma på tre sjukhus:
Höglandssjukhuset i Eksjö, Länssjukhuset Ryhov i Jönköping samt Sjukhuset i
Värnamo. Genom vårt avtal med Region Jönköpings län förser vi regionen med ortopedtekniska hjälpmedel. Vi söker nu en administratör till vår klinik som i dagsläget består av cirka 43 medarbetare. Vi bedriver även butiksverksamhet och är en av TeamOlmeds största kliniker i landet.

Dina arbetsuppgifter

Som administratör kommer dina arbetsuppgifter bland annat att vara: administrera bokningar av patientbesök, arbeta i receptionen och ta emot patienter och kunder, koordinera och samordna besök, handlägga internservice, hantera sjukfrånvaro i systemet och hantera inkommande samtal och mail. Du ingår i ett team där ni tillsammans hjälps åt att fördela det dagliga arbetet, men du kommer även att arbeta mycket självständigt i din roll. Du rapporterar till Service Managern.

Vem vi söker
Vi söker dig som har gymnasial utbildning och som har arbetat i ett par år med liknande arbetsuppgifter. Du har mycket god datorvana och behärskar svenska flytande i tal och skrift. Det är meriterande ifall du har eftergymnasial utbildning inom administration och/eller har tidigare erfarenhet av administrativt arbete inom vården.

Som person ser vi gärna att du är serviceminded, social, driven, noggrann och lugn. Du behöver ha mycket god förmåga att vara flexibel samt att prioritera dina arbetsuppgifter. För att trivas hos TeamOlmed är det viktigt att du tycker om samarbete och att ha många bollar i luften samtidigt. Det är också viktigt att du är kundorienterad och tycker om att arbeta i en miljö som är i ständig utveckling.

Vi erbjuder
Som administratör kommer du att arbeta i en värderingsstyrd verksamhet som kännetecknas av högt engagemang och fokus på att hjälpa människor genom att ge bästa möjliga service. Du kommer att arbeta tillsammans med kunniga och engagerade kollegor där det är högt i tak. Hos TeamOlmed erbjuds du goda möjligheter till internutbildning. Du kommer att ha ett viktigt, händelserikt och meningsfullt jobb som administratör - i slutändan hjälper du människor till ett rörligare liv!

Anställningen
Heltid, tillsvidare, provanställning tillämpas. Tillträde omgående. TeamOlmed har kollektivavtal.

För mer information om tjänsten vänligen kontakta
Service Manager Emma Ahlström, emma.ahlstrom@teamolmed.se

Ansökan
Vänligen skicka din ansökan till Service Manager Emma Ahlström, emma.ahlstrom@teamolmed.se
Sista ansökningsdag är 2020-01-20. Skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt, urvalet kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Mer info
Område Jönköping stad
Yrkesroll Administration, Reception
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 20 jan 2020 (1 dag kvar)

Om arbetsgivaren

TeamOlmed är ett av Sveriges största ortopedtekniska företag med verksamhet i nio landsting och med över 350 anställda. Vi jobbar för att hjälpa fler människor till ett rörligare och bättre liv genom att tillverka, anpassa och förse patienter med ortopedtekniska hjälpmedel. Detta gör vi samtidigt som vi erbjuder en hög tillgänglighet, ett evidensbaserat arbetssätt och ett omsorgsfullt bemötande. TeamOlmed driver också butikskedjorna TeamOlmed Butik med inriktning mot egenvård. De stora produktgrupperna är skor, inlägg och enklare hjälpmedel. TeamOlmed ägs till 100% av Össur. Össur är ett isländskt företag med global verksamhet och är tillverkare av ortopedtekniska produkter.