Vi söker en Change Management Coordinator till Husqvarna

Vi söker en Change Management Coordinator till Husqvarna

Är du en driven person som gillar att leda tekniska projekt? Gillar du att ha varierande arbetsuppgifter och ta ansvar för ditt arbete? Då kan detta vara jobbet för dig!

Om rollen
Denna roll kommer att placeras i GIS PMO.
PMO består av fyra funktioner: Portfolio Management Services, PMO Services, Project Management och Organisation Change Management. Denna roll placeras i organisationshanteringsområdet.

Huvudansvaret för Change Management Coordinator är att stödja och arbeta i projekt.
  • Utveckla och genomföra projektförändringsplaner
  • Utför förändringsaktiviteter för att förbättra organisationshastigheten för anpassning, ultimat utnyttjande och skicklighet hos nya driftsmodeller och arbetssätt.
Definiera, planera, organisera och genomföra kommunikationsaktiviteter, projektaktiviteter, ge projektförloppsrapporter samt hantera risker och problem i samband med förändringshanteringsaktiviteter. Förbättra arbetssätten inom området kontinuerligt

Skapa, hantera och skriva visuellt kommunikationsmaterial så som FAQs, nyhetsbrev, projektbedömningar och analyser.

Om företaget

Husqvarna Group är ett internationellt bolag med anrik historia inom produktutveckling sedan 1689. Idag är vi världsledande inom utomhusprodukter för grönytor inom både privat & offentlig sektor. Vi är pionjärer inom smarta trädgårdslösningar och visst har du hört talas om vår Automower?

Vi har en oerhört stark innovationsfilosofi och vi efterlever vår företagskultur genom att fokusera på individer, hållbarhet & mångfald.

Börjar du att jobba på Husqvarna Group erbjuds du:
  • En roll på ett internationellt produktbolag där du får arbeta med de senaste teknologierna
  • Möjlighet att arbeta i hela utvecklingskedjan och nära företagets produkter där du direkt ser resultatet av ditt arbete
  • En organisation som tar vara på varje medarbetares kompetens och där det finns stora möjligheter till kompetensutveckling både i din egen roll och inom bolaget
Din profil

Du är självgående, positiv och har en analytisk problemlösningsförmåga. Du trivs bra i en roll där du får vara delaktig i hela utvecklingsprocessen och gillar utmaningen i att leda projekt. Vi ser att du har ett genuint intresse för teknik, är utåtriktad samt en lagspelare. Du har en vilja av att lära dig nya saker, bidra och utvecklas tillsammans med dina kollegor.
Du tycker om att arbeta i en internationell miljö och eftersom du kommer att samarbeta med många avdelningar tror vi att du har stor kommunikationsförmåga, både skriftliga och muntliga.

Skallkrav:
  • Mycket goda kunskaper i Engelska, tal och skrift
  • Bachelot degree inom ek/marketing/communication/business management eller liknande
  • Erfarenhet inom projektledning
  • Goda kunskaper inom Microsoft Power Point och Excel
Meriterande:
  • Goda kunskaper och intresse inom IT
Om oss

Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera unga talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.

Villkor

Start: Omgående eller enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid, dagtid
Ort: Jönköping
Mer info
Område Jönköping stad
Yrkesroll Organisation & ledning
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Hemsida http://www.framtiden.com/
Sista ansökningsdag 30 maj 2021 (19 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Vi hyr ut och rekryterar till både stora och små företag inom alla olika områden. Vårt breda utbud av konsulter gör att vi snabbt och enkelt kan hitta rätt konsult till våra uppdrag. Vi kan bland annat hjälpa till inom data, teknik, marknad, IT, ekonomi, inköp, lager, sälj och produktion. Inom dessa områden utför vi både uppdrag med krav på utbildning samt uppdrag där ingen utbildning krävs. Vi finns idag på 6 orter i Sverige.