SharePoint-konsult till Invid Jönköping AB

SharePoint-konsult till Invid Jönköping AB

Är du en genuint driven person med stort intresse för SharePoint? Vad bra, då är detta jobbet för dig!

Dina arbetsuppgifter

Som SharePoint-konsult på Invid kommer du att ingå i ett team på 7 personer. Du kommer att jobba med medelstora kunder som omsätter mellan 50 - 500 miljoner kr.

Rollen som SharePoint-konsult innebär att du jobbar med intranät-paketering. Tillsammans med kund tar ni fram en kravspeciikation som sedan ska omvandlas till färdig produkt. Du kommer också att dema och marknadsföra produkten ute hos kund. Utöver det kommer du även jobba med pre-sale där du gör kundbesök och bl.a. håller i workshops.

Du kommer att ha mycket frihet under ansvar i rollen som SharePoint-konsult där Invid räknar med att du gör ditt jobb utan att behöva använda pekpinnen. Det innebär t.ex. att du har möjlighet att jobba hemifrån och har flextid.

Din profil

Skallkrav:
  • Kunskap och stort intresse av SharePoint
  • Svenska i tal och skrift
Meriterande:
  • Kunskaper i UX-design
  • Kunskaper i webbprogrammering
  • Engelska i tal och skrift
För att trivas i rollen som SharePoint-konsult ser vi att du är en driven och initiativtagande person som känner stort ansvar inför de projekt som du kommer att ansvara över. Du kommer att ha mycket kundkontakt och kommer vara en viktig del av ett team, därför är du en social och kommunikativ person som värdesätter samarbete. Vidare är du en person som har känsla för detaljer och design.

Villkor

Ort: Jönköping
Start: Omgående eller enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid, dagtid 8-17

Urval kommer att ske löpande, varmt välkommen in med din ansökan redan idag!
Mer info
Kontaktperson Joel Skogmalm
Telefon 0735-16 89 95
Område Jönköping stad
Yrkesroll Data & IT, IT-Arkitektur
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 29 maj 2020 (4 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Vi är en proaktiv IT-partner och rådgivare som förenklar och förbättrar. Företaget har en stolt historik och kan se tillbaka på 25 framgångsrika år sedan starten 1995. Med vår erfarenhet och kompetens får du en bekvämare vardag och lösningar som stödjer och utvecklar din affär. Som partner är vi engagerade och vi hör av oss med jämna mellanrum för att säkerställa att allt fungerar som det ska. Skulle något krångla, finns vi nära och är snabbt på plats när det behövs.

Vårt partnerskap bygger på närhet, lyhördhet och transparens. Vi har alltid ögonen på omvärlden för att tillsammans och proaktivt hitta nya lösningar som förenklar din vardag och stärker din utveckling.

Idag omsätter vi strax över 205 M SEK och är runt 100 medarbetare fördelade på sex olika orter. Verksamheten går att dela in i följande fokusområden:

Mer information om företaget hittar du på invid.se.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.