Innesäljare till stort företag i Jönköping!

Innesäljare till stort företag i Jönköping!

Är du i början på din karriär som säljare eller har jobbat något år, Vill du få chansen till bred kompetensutveckling och möjligheten att ständigt växa i din roll? Då kan detta vara jobbet för dig. Vår kund söker just nu innesäljare. Skicka in din ansökan redan idag, intervjuer sker löpande.

Dina arbetsuppgifter

Arbetet innebär kontaktverksamhet via telefon till framförallt målgruppen företag, alltså B2B. Du kommer ha helhetsansvar för planering och försäljning kring specifika projekt och olika branscher. Ditt främsta verktyg i tjänsten är telefonen, där du kommer att kontakta befintliga kunder men även ny-kundsbearbetning ingår i rollen. I rollen igår även att fungera som en rådgivare till kunderna men även ta fram ritningar, skisser i olika format.

Du ingår i ett team med god gemenskap och sammanhållning men arbetar självständigt med eget kund- och projektansvar.

Din profil

Vi lägger stor vikt i din personlighet! Du ska ha god datorvana samt hantera det svenska och engelska språket till fullo i både tal och skrift. Det är inget krav, men en fördel om du tidigare arbetat med försäljning, gärna via telefon. Om du har andra språkkunskaper samt erfarenhet kring ritningsprogram är även detta ett stort plus.
Du har ett starkt driv och trivs i en miljö med högt tempo där du ständigt bidrar med ett positivt engagemang.

Villkor

Startdatum: Omgående eller enligt överenskommelse
Arbetstider: Kontorstider
Omfattning: Heltid
Lön: Enligt överenskommelse

Urval sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!
Mer info
Område Jönköping stad
Yrkesroll Försäljning, Innesäljare
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd, Projekt- / Visstidsanställd
Sista ansökningsdag 5 mars 2020 (17 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Vår kund är ett välkänt företag både i Jönköping men även i hela Sverige. Företaget finns enbart i Jönköping.
Du kommer att få mer information kring vårt kundföretag vid en eventuell intervju.

Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera unga talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.