Projektadministratör till MedicaNatumin

Projektadministratör till MedicaNatumin

Har du erfarenhet av administrativt arbete och motiveras av en varierad vardag? Är du dessutom tillgänglig omgående och lockas utav möjligheten att arbeta på ett företag som erbjuder innovativa och unika produkter baserat på kvalité? Då ska du ta chansen och söka detta uppdrag till MedicaNatumin!

Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 4 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos MedicaNatumin. Det kan finnas en möjlighet till förlängning av uppdraget.

Om företagetSvenska MedicaNatumin utvecklar, tillverkar och marknadsför hälso- och skönhetsprodukter baserade på innovativa ingredienser och gedigen forskning. Målet är att bidra till en positiv hälsotrend och att erbjuda människor förbättrad livskvalitet. MedicaNatumins ledande varumärken inom kategorierna kosttillskott, medicintekniska produkter samt dermatologiska och kosmetiska produkter säljs till stor del på den nordiska marknaden men även till konsumenter runt om i världen. Företaget är verksamma även i Norge via ett helägt dotterbolag.

Företagets huvudkontor och produktion finns i Jönköping respektive Habo med cirka 40 anställda.

ArbetsuppgifterI rollen ansvarar du för projektledning och projektadministration av produktutvecklingsprojekt och nya kontrakttillverkningsuppdrag. Projekten som du arbetar med är utvecklingsprojekt för nya kosmetiska produkter eller kosttillskott. Du arbetar med uppföljning av leveranser och tidsplaner samt administration av projektdokumentation. Du arbetar även med uppstart av nya projekt och stöttar upp inom inköp och kvalitet.

I din roll har du även ett nära samarbete med dina kollegor där du agerar som spindeln i nätet. Projekten som du arbetar med sker enligt en definierad process och det finns stöd att tillgå för tidsplan, aktiviteter och dokumentation. Tillsammans med dina kollegor utgör du en viktig funktion för att skapa ett effektivt och välfungerande arbetssätt på företaget.

Formella krav
  • Arbetslivserfarenhet inom administrativt arbete och/eller enklare projektledning
  • Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
  • Meriterade: Erfarenhet av arbete inom kvalitetsledningssystem, dokumenthantering eller inköp
För att trivas i rollen är du noggrann och väl medveten om mål och kvalitetsstandard. Då arbetet innebär uppföljning av flera liknande projekt parallellt är det viktigt att du har en god koordinationsförmåga och stresstålighet. Vidare har du förmågan och intresset att samarbeta med andra människor. Du har lätt för att anpassa dig, ta ledningen och driva på arbetet i gruppen.

Övrig information
Start: Mars
Plats: Habo
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: projektadministration, projektledning, projekt, administration, ledning, styrning, inköp, kvalitet, kundprojekt, utvecklingsprojekt, utveckling, kosmetiska produkter, kosttillskott, produkter, uppdrag, heltid, Jönköping, Habo, MedicaNatumin
Mer info
Område Jönköping stad
Yrkesroll Administration, HR & Personal
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag Löpande (60 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!