Om tjänstenI rollen som upphandlare/inköpare kommer du på ett affärsmässigt sätt genomföra upphandlingar av olika slag. Du kommer att vara en del av ett team som ansvarar för upphandlingar och inköp inom företaget där man utgår från företagets kontor i centrala Jönköping.
I din roll som upphandlare/inköpare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:- Upphandlingar
- Inköp
- Kundansvar
Tjänsten som upphandlare/inköpare är ett konsultuppdrag med start omgående fram till och med juni ut 2020. Arbetstiden är förlagd under dagtid och anställningsgraden är 100%.
Om digVi söker dig som har minst en treårig högskoleexamen, med fördel inom ekonomi, juridik eller teknik. Du har minst fem års arbetslivserfarenhet från liknande roller där du arbetat med upphandlingar/inköp inom såväl privat som offentlig sektor. Du är kommunikativ och konsultativ i ditt arbetssätt och kan informera, motivera och agera på ett affärsmässigt sätt.
Vidare ser vi att du är självgående och lösningsorienterad samt att du uppskattar att få frihet under ansvar. Du har ett stort intresse för inköp och upphandlingar och drivs av att utvecklas.
Viktigt för tjänsten är:- Att du har en högskoleutbildning på minst tre år
- Minst fem års erfarenhet från liknande roller
- Att du är självgående och kommunikativ
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
KontaktuppgifterHar du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:
Hilda Ivarsson Hamberg, i första hand via mejl: hilda.ivarsson-hamberg@adecco.se eller via telefon: 073 684 75 65
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se
Välkommen med din ansökan!SökordUpphandlare, Inköpare, LOU, Offentliga upphandlingar, Privata upphandlingar, Jönköping, Adecco