RCO är på en spännande tillväxtresa och söker därför en supporttekniker. Öppna dörren till din och vår framtid så kan vi tillsammans driva skiftet mot ett öppnare, tryggare och mer hållbart samhälle. Brinner du av kombinationen service och teknik? Då kanske du är rätt person för detta jobb?
Som supporttekniker hos oss arbetar du med teknisk support B2B mot återförsäljare och slutkunder, tillsammans med ett team på ca fem personer. Du kommer hantera ärenden via telefon, mail och chatt. Som supporttekniker får du möjligheten att arbete med problemlösning gällande frågor knutna till hårdvara och mjukvara, konfigurering och det installationstekniska. Du ”supportar” våra egenutvecklade produkter och mjukvaruplattformar.
ArbetsuppgifterVi söker dig som är i början av din karriär. Meriterande om du har arbetserfarenhet inom service- och supportorienterade yrken. Du behöver även kunna kommunicera obehindrat på svenska (i tal och skrift) samt ha förståelse för engelska. B-körkort är ett krav. Dessutom har du erfarenhet av att arbeta i Microsoft365.
Som person är du en nyfiken problemlösare med intresse för både teknik och att ge service. Du gillar kombination av att arbeta självständigt och tillsammans med andra.
Övrig informationDenna rekrytering hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
JobbkravOmråde | Järfälla |
Yrkesroll | Teknik & Ingenjör |
Typ av anställning | Heltid |
Hemsida | http://www.academicwork.se |
Sista ansökningsdag | 20 mars 2023 (44 dagar kvar) |