Invoice Control Escalations

Invoice Control Escalations

Invoice Control Escalations

MediaMarkt är Europas ledande konsumentelektronikkedja och har verksamhet i Sverige sedan 2006. Med 29 varuhus och webbutik är MediaMarkts vision att bli den mest föredragna elektronikhandlaren i Sverige. Vårt huvudkontor i Stockholm är en servicefunktion för våra varuhus och vår webbutik

Vi söker nu en noggrann och självgående medarbetare till vår IT avdelning, Store Support

Arbetsbeskrivning

I rollen som Invoice Control Escalations arbetar du som stödfunktion för vår fakturakontroll i Tyskland & Spanien. Du har även ett tätt samarbete med våra kollegor i varuhusen, på inköp och logistik. Kontakt med leverantörer i olika utredningar kring fakturor och leveranser hör till vardagssysslor i denna roll. I ditt dagliga arbete ingår bla. utredning av avvikelser, uppföljning av statistik och utbildning av kollegor i olika typer av ärendehantering. Ex. kan vara leveransmottagning, servicehantering och mycket annat.

I ditt dagliga arbete kommer du att arbeta i diverse interna system så som WWS och SAP.

Vem är du

För att lyckas i rollen bör du ha erfarenhet från lättare försäljningsrelaterade uppgifter inom detaljhandeln. För att trivas bör du ha sinne för siffror, ordning och reda samt ha god prioriteringsförmåga.

Då du kommer ha många kontaktytor, såväl personliga som via mail och telefon samt möten är det viktigt att du behärskar både svenska och engelska väl i både tal och skrift. Du arbetar lösningsorienterat och söker själv aktivt efter information och fakta. Du tycker om att samarbeta med andra men har inget problem att arbeta självständigt och räds inte att driva på framåt för att komma till avslut. Denna roll kräver stort tålamod och förmågan att analysera och se konsekvenser.

Är du intresserad

Tjänsten är på heltid tillsvidare med 6 månaders provanställning initialt. Start är omgående med respekt för eventuellt uppsägningstid. Skicka in din ansökan snarast, dock senast 2022-08-20. Observera att intervjuer sker löpande och att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. I våra rekryteringsprocesser genomför vi en bakgrundskontroll på slutkandidat innan anställning kan bli aktuell.

Funderingar?

För frågor om tjänsten kontakta Mona Lund lund@mediamarkt.se

Välkommen med in ansökan!
Mer info

Om arbetsgivaren

Om MediaMarkt
Hösten 2006 kom MediaMarkt till Sverige när vi öppnade två varuhus, idag är vi 28 varuhus med en växande E-handel och är en av Sveriges största aktörer på hemelektronikmarknaden.
MediaMarkts framgång grundar sig i vår passion för varje enskild kund. Vårt dagliga arbete genomsyras av att alltid fokusera på kunden och att ständigt förbättra verksamheten i varuhusen. På MediaMarkt ligger detta ansvar hos alla medarbetare.

Vår filosofi är att varje medarbetare har betydelse för verksamheten och vi förväntar oss att du har ett eget driv, har en passion för vårt affärsområde och brinner för att ge service utöver det vanliga. Vi anser att medarbetarnas möjlighet att påverka sitt arbete och agera på eget initiativ är nyckeln till att uppnå resultat.

Därför söker vi dig som trivs med frihet under ansvar och som ser lösningar istället för problem. Vill du ta steget och utvecklas tillsammans med oss, samtidigt som du har riktigt roligt längs vägen?