Erfaren administratör till Eitech

Erfaren administratör till Eitech

Har du erfarenhet av administration och är van att arbeta i en flexibel miljö med varierande uppgifter? Vi söker nu en administratör till Eitech i Hudiksvall!

Om tjänstenDen här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Eitech.

Om företagetEitech är ett ansvarstagande lag av specialister inom elteknik som idag består av närmare 1 000 medarbetare, från Gällivare i norr till Malmö i söder. De levererar allt från kompletta projekt och helhetslösningar till löpande servicetjänster inom branscherna bygg- och offentlig sektor, industri, infrastruktur och energi. Sedan januari 2018 är Eitech en del av VINCI Energies, en teknikkoncern som erbjuder ett brett utbud av tjänster inom industri, service och ICT med närmare 80 000 anställda runtom i världen.

Affärsenhet i Hudiksvall omfattar 45 medarbetare med kompetens inom el-entreprenad och service samt larm och säkerhet.

ArbetsuppgifterI rollen som administratör arbetar du i en central roll där du stöttar Enhetschef och Projektledare med varierande uppgifter som orderhantering, fakturering, kundkontakt och personaladministration. Du kommer även att samarbeta med företagets serviceelektriker där du sköter administration kring deras tidsrapportering och reseutlägg. Som administratör ansvarar du för att ta in underlag till fakturor från serviceelektriker, kontrollerar uppgifterna och skickar ut fakturorna till kunder.

Du kommer även hantera uppgifter som inventering och inköp av material och bilar till förtagets serviceelektriker.

Formella krav
  • Några års erfarenhet av administrativt arbete
  • Erfarenhet av att arbeta projektbaserat
  • Kunskaper i SAP är meriterande
  • Erfarenhet av att arbeta inom el-entreprenad- eller byggbranschen är meriterande
  • Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift
Som administratör arbetar du självständigt i din roll och det krävs därför att du är van att ta egna initiativ och att driva ditt eget arbete framåt. Du samarbetar med både kollegor och kunder, därför ser vi att det är viktigt att du är kommunikativ och har en god samarbetsförmåga. Arbetet kräver även att du har en god struktur och är noggrann. För rätt person är detta en spännande tjänst som kan ge dig möjlighet att vidareutvecklas inom en större koncern.

Övrig information
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Hudiksvall
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Administration, faktura, ordermottagning, order, service, personal, projekt, SAP, Hudiksvall
Mer info
Område Hudiksvall
Yrkesroll Administration, HR & Personal
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag Löpande (59 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!